چراغ سبز آذربایجان و ارمنستان برای تجارت نفت؛ آغاز مذاکرات محرمانه شرکتهای ارمنی
توقیف نفتکش خارجی با 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق در دریای عمان/ بازداشت 18 متهم + تصاویر
واکنش نبی به شایعه تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتبال/ لطفاً به این بحث خاتمه دهید!
قالیباف: همواره بهدنبال توسعه روابط با کشورهای آفریقایی هستیم
جبلی: نظارت بر فضای مجازی و نمایشخانگی بدون قانون کافی، غیرممکن است
شهید سلامی با خون خود از امنیت و عزت ایران دفاع کرد
نگاهی به بودجه 2026 اسرائیل؛ مخارج عمومی در خدمت بقای نتانیاهو در قدرت
اجرای واقعی ماده 41 قانون کار، کلید عبور از بحران معیشتی کارگران
به گزارش کانون، فرزانه صادق در نشست شورای مشورتی اقتصادی با اشاره به اینکه تاکنون وزارت راه و شهرسازی و دیگر بخشهای دولتی با دریافت بودجههای سالانه از سازمان برنامه و بودجه بهدنبال اجرای پروژههای عمرانی خود بودهاند، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کنونی کشور بهگونهای است که وزارت اقتصاد و امور دارایی و بانکها را نیز در تأمین منابع دچار مشکل کرده است.
وی ادامه داد: ازاینرو وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد برنامههای خود باید بهدنبال راهکارهای دیگری برای جبران کمبود منابع پروژههای خود باشد.
وی افزود: چنانچه اجرای پروژههای عمرانی، «اقتصادپایه» نباشد، از ابرچالش کمبود منابع نمیتوان عبور کرد و نارضایتی عمومی افزایش خواهد یافت.
وزیر راه و شهرسازی رویکرد دولت در تدوین لایحه بودجه 1404 را واقعگرایانه دانست و گفت: ناگزیر از تدوین دستورالعملهایی برای مولدسازی در وزارت راه و شهرسازی هستیم.
صادق بر ضرورت حضور بخش خصوصی و تداوم حضور آن در اجرای پروژههای وزارت راه و شهرسازی تأکید و اضافه کرد: نیاز است شفافیت لازم در این زمینه فراهم شود تا امکان برابر برای حضور بخشهای مختلف از این طریق فراهم شود.
دیدگاهتان را بنویسید