تخریب کلیسای انجیلی مشهد، حذف بخشی از حافظه معماری ایرانی
ولایتی: صلح پایدار از درون موازنه قدرت میروید نه از دل سراب تعهدات بیپشتوانه
یمن و تنگه راهبردی بابالمندب؛ قدرتی فراتر از موشک و پهپاد
دولت ترامپ بهطوررسمی از طرح صندوق 1.8میلیارددلاری عقب نشست
روایت خنثیسازان از بمب سنگرشکن عملنکرده در فراجا
آغاز پیشفروش بلیت قطارهای مسافری برای 17 تا 31 خرداد
پوتین: برخی محدودیت تسلیحاتی را نادیده میگیرند
۲۶ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ویزا گرفتند/ رئیس و ۱۲ نفر دیگر رد شدند
به گزارش کانون، وزارت خارجه عربستان حمله تجاوزکارانه بامداد امروز(شنبه) رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.
وزارت خارجه عربستان همچنین خواهان خویشتنداری و آرامش شد.
رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگریهای خود در منطقه، بامداد شنبه سعی داشت پایگاههایی نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که شکست خورد.
در بیانیه قرارگاه پدافند هوایی ایران نیز آمده است: با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنشزا، نقاطی از مراکز نظامی در استانهای تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیبهای محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
دیدگاهتان را بنویسید