کارشکنی آمریکا به هواداران فوتبال رسید/ بلیت تماشاگران ایرانی سلب شد
حمایت قاطع مجلس از نیروهای مسلح؛ اهمیت میدان، خیابان و دیپلماسی
سقوط بالگرد نظامی آمریکا نزدیک تنگه هرمز
تقدیر فرماندهی کل سپاه از مداحان و هنرمندان حاضر درکنار مردم مبعوث شده
جلسه مجلس با دولتیها درباره افزایش قیمت و کمبود دارو
روزنامه صهیونیستی: ایران حرف آخر را زد
پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برقرار شد
گزینههای «بد و بدتر» ترامپ در مذاکرات آتشبس با ایران 
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی این رژیم در حمله پهپادی حزب الله در منطقه مرزی المناره اذعان کرد
با به هلاکت رسیدن این نظامی صهیونیست، تعداد کشتههای نظامیان این رژیم از ابتدای ماه مارس تاکنون به روایت اسرائیلیها به 18 نفر رسید.
رژیم صهیونیستی در انتشار اخبار و گزارشها درباره تلفات و کشتههای نظامیان این رژیم پیوسته «سانسور سیستماتیک» در پیش میگیرد.
انتشار هرگونه عکس یا ویدیو از محل انفجارها توسط شهرکنشینان یا خبرنگاران بدون تأیید ارتش، جرم تلقی میشود و منجر به بازداشت میشود. این بایکوت خبری باعث شده است «آمار رسمی» تنها منبع مجاز باقی بماند؛ آماری که تحلیلگران مستقل آن را بسیار کمتر از واقعیت توصیف میکنند.
تجربه نبردهای اخیر نشان داده است که بسیاری از «کشتههای» ارتش رژیم اسرائیل، ابتدا بهعنوان «مجروح بدحال» معرفی میشوند و پس از گذشت چندین روز یا هفته، نام آنها بهصورت انفرادی در فهرست کشتهشدگان قرار میگیرد تا از اعلام آمار یکباره جلوگیری شود، این در حالی است که تصاویر منتشرشده توسط رسانههای نزدیک به مقاومت (الاِعلام الحربی)، برخورد مستقیم پرتابهها به محل استقرار و تجمعات نظامی را تأیید میکند که قطعا با تلفات در بین نظامیان این رژیم همراه بوده است.
دیدگاهتان را بنویسید