گروسی: قصد دارم دبیرکل سازمان ملل شوم!
رگبار و صاعقه در شمال و شمال شرق کشور
نماینده مجلس: حکمرانی فضای مجازی باید بازنگری شود
لیگ ملتهای والیبال| پیروزی قاطع ایران مقابل آرژانتین
صادرات محصولات پتروشیمی ایران آغاز شد
عامل مرتبط با شبکههای جاسوسی و رسانههای معاند در پیشوا دستگیر شد
سرقت تجهیزات ورزشی انگلیس از کمپ این تیم در آمریکا
عزیزی:آمریکا و اسرائیل دچار خطای محاسباتی شدند؛ پروژه تسلیم ناکام ماند
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، طی تماسی تلفنی در خصوص آخرین روابط دوجانبه و تحولات منطقهای و بینالمللی گفتگو و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت روابط دیرپا و دوستانه دو کشور همسایه و مسلمان، بر عزم ایران برای بسط و توسعه مناسبات در زمینههای مختلف تاکید کرد.
عراقچی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت موجود بین افغانستان و پاکستان، بر ضرورت تداوم گفتگو بین دو طرف با همکاری کشورهای موثر در منطقه جهت رفع اختلافات و کاهش تنش تاکید کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای هر نوع مساعدت جهت نیل به این هدف اعلام کرد.
وزیر امور خارجه پاکستان با تشریح آخرین وضعیت موجود و نتایج مذاکرات میان این کشور و افغانستان متعاقب تحولات اخیر، بر اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.
طرفین در خصوص تداوم رایزنیها در این خصوص توافق کردند.
دیدگاهتان را بنویسید