گروسی: قصد دارم دبیرکل سازمان ملل شوم!
رگبار و صاعقه در شمال و شمال شرق کشور
نماینده مجلس: حکمرانی فضای مجازی باید بازنگری شود
لیگ ملتهای والیبال| پیروزی قاطع ایران مقابل آرژانتین
صادرات محصولات پتروشیمی ایران آغاز شد
عامل مرتبط با شبکههای جاسوسی و رسانههای معاند در پیشوا دستگیر شد
سرقت تجهیزات ورزشی انگلیس از کمپ این تیم در آمریکا
عزیزی:آمریکا و اسرائیل دچار خطای محاسباتی شدند؛ پروژه تسلیم ناکام ماند
«شیخ عبدالله بن زاید» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه امارات عربی متحده طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.
در این تماس تلفنی، دو وزیر ضمن بررسی روابط دوجانبه در حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی و تجاری، بر اهمیت استفاده از همه ظرفیتهای موجود و بالقوه برای توسعه مناسبات دو کشور در زمینههای مورد علاقه طرفین تاکید کردند.
در این تماس تلفنی آخرین تحولات منطقهای بهویژه وضعیت فلسطین اشغالی نیز مورد بحث قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با یادآوری اعتیاد رژیم صهیونیستی به جنگافروزی و قانونشکنی، بر ضرورت هوشیاری همه کشورهای منطقه در قبال توطئههای رژیم صهیونیستی برای ناامنسازی منطقه تاکید کرد.
دیدگاهتان را بنویسید