امروز پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۳
دعوت روحانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس
رئیس‌جمهور بر لزوم حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین و پیام رساتری برای رژیم غاصب صهیونیستی است که پایان تجاوز، آدم‌کشی و غصب، شکست است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه "قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ مسایل منطقه‌ای و جهانی برای مردم ایران اهمیت بسیاری دارد"، اظهار کرد: حضور مردم در روز قدس در واقع هم برای اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) است و هم به این معناست که به جهانیان اعلام کنیم مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان‌هاست و هرگز این سرزمین و آوارگی ملت فلسطین، فراموش نخواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسلمانان همواره در مسیر آرمان قدس تا روزی که این سرزمین آزاد شود و مردم آن به وطنشان بازگردند و مسلمان‌ها آزادانه در مسجدالاقصی نماز بپا دارند، گام خواهند برداشت. روحانی تصریح کرد: مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد.

رئیس‌جمهور فجایع رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر نسبت به مردم مسلمان و روزه‌دار فلسطین و غزه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطین و غزه سال‌هاست که در محاصره صهیونیست‌ها هستند و امروز هم با زبان روزه و در حالی که در محاصره هستند، با این رژیم غاصب و سفاک از خود دفاع می‌کنند و در برابر آن تسلیم نشده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهند و در نهایت مردم مظلوم فلسطین در این میدان نبرد ۶۵ ساله پیروز خواهند شد.

روحانی در پایان تاکید کرد: ملت ایران همواره پشت سر ملت‌های مظلوم بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این مردم در برابر متجاوزان و غاصبان باشیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Sula
|
Netherlands
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
I actually found this more ennertainitg than James Joyce.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها