امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
مشاور رئیس جمهور عراق:
مشاور رئیس جمهور عراق گفت: حرکت داعش با فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی و حرکت جوانان و حمایت امام خامنه‌ای ناتمام ماند.
به گزارش مشرق، سید باقر موسوی ظهر امروز در کنگره یکصدمین سالگرد شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) سبب برهم ریختن نقشه‌های خیالی استکبار و سبب پایه گذاری روز قدس برای پاسداشت فلسطین شد.

وی با بیان اینکه این محوریت تا به امروز ادامه دارد و موجب جهانی شدن انقلاب و توسعه آن به کشورهای دیگر نیز شده است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین واقعه قرن اخیر قیام امام راحل بود که جانی دوباره در کالبد اسلام دمید.

موسوی ادامه داد: بعد از انقلاب با محور قرار دادن مسئله فلسطین، دوباره خط مقاومت را در جهان اسلام زنده کرد و امروز راه امام خامنه‌ای‌‌ همان راه امام خمینی(ره) دفاع از آرمان فلسطین است.

وی با اشاره به شهادت سردار سید حمید تقوی در عراق عنوان کرد: اعتقادات و اهداف ما یکی است و با شهادت سردار تقوی خون ما برای حفظ عتبات عالیات یکی شد.

مشاور رئیس جمهور عراق با تاکید بر اینکه امروز محور مقاومت از تهران تا غزه به فرماندهی مقام معظم رهبری است تا طرح خاورمیانه جدید به صورت کامل از بین برود افزود: استکبار برای بازیابی قدرت خود گروهک تروریستی داعش را طراحی کردند اما با فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی و حرکت جوانان و حمایت امام خامنه‌ای این حرکت ناتمام ماند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها