امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند درخصوص ترورهای کور


بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
درخصوص ترورهای کور



بسم الله الرحمن الرحیم
لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا   ۶۰  احزاب



البته اگر منافقان و آنان که در دلهاشان مرض است و هم آنها که در مدینه  تبلیغات سوء می‌کنند دست نکشند ما هم تو را بر آنها بر انگیزیم که از آن پس جز اندک زمانی در مدینه در جوار تو زیست نتوانند کرد.

حرکت ایذایی و تخریبی دشمن در اغتشاشات اخیر با جنایت در شیرازوایذه وترور روزانه حافظان امنیت واردمرحله جدیدی شده است . آدمکش های اجیرشده در چارچوب نقشه راهی مدون مأمور اجرای پروژه منافقین امریکایی در دهه ۶۰ شده اند. 

اتحادداعشی های امریکا ساخته ومنافقین در دامان امریکا افتاده درنظر دارد ۱۷۰۰۰ شهید دیگر را روی دست ملت ایران بگذارد . اگر در آن سال ها عدم اشراف اطلاعاتی وعدم ورزیدگی درمهار وسرکوب تروریزم خسارتی سنگین برای انقلاب وکشور به بار آورد اینک نباید فرصت تکرار جنایت به دشمن داد.
هیچ دولتی به برهم زنندگان امنیت کشور و مردم اجازه تحرک نمی دهد.دولت های غربی که زمانی اعزام تروریست های داعشی مقیم کشورشان به سوریه و عراق را تسهیل می کردند، وقتی گوشه کوچکی از اقدامات تروریستی آنهادر شهر های خودشان اتفاق می افتاد بی هیچ ملاحظه ای و حتی بدون هرگونه دادگاهی آنان را قلع و قمع می کردند.
واقعیت این است که تروریست ها جان برادران و خواهران ما و امنیت کشور مارا هدف قرارداده اند و واقعیت تلخ تر آنکه این تروریست هابرخی ازفرزندان هیجان زده ما را سپر جنایات خود قرارداده اند. 
مردم از اقدامات پیشگیرانه مسئولین و برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی  از یکسو و پیگیری جدی دادگاه ها و قوه قضائیه اطلاعی ندارندو آثاری رامشاهده نمی کنند.اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و خانواده ها نگرانی خود را از شرایط جاری اعلام می کنند.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان  شبه قاره هندضمن محکوم نمودن شدیداغتشاشات و جنایات عوامل منافق و داعشی سرسپرده امریکابراساس رسالت اعتقادی و تعهد خود در دفاع از ارزشهای انقلاب ، نظام اسلامی، آموزه ها و جایگاه والای امامین انقلاب محورهای  زیر را برای توجه و اقدام به مسؤلین ذیربط کشور مان ارائه می دهد:
۱- تحولات کشور و سلب امنیت  شهروندان امری جدی است و بایدتدبیری اساسی و قاطع برای بازگشت آرامش به جامعه اتخاذ وعملیاتی گردد
۲- با توجیه و هشدار به خانواده ها و معدودی از جوانان نسبت به حضور آدمکش های حرفه ای درتجمعات پراکنده  آنان، راه اندازی اینگونه تجمعات سیاسی وتبلیغاتی غیر قانونی را ممنوع و متوقف نمایند
۳-آدمکش های اجیر شده را در خانه های تیمی و هرجایی که هستندشناسایی و بدون هیچ ملاحظه ای
 بسزای اعمالشان  برسانند
۴-جوانان،غیورمردان وغیورزنان این سرزمین که در هفته های  اخیردردمندانه هتاکی واهانت  دشمنان آگاه  و عناصر ناآگاه وابسته به آنها علیه مقدسات و رهبراز جان عزیز تر خودرا تحمل و سکوت کرده اندضمن هشدار به عقبه های امریکایی  آمادگی دارند درصفوف بهم فشرده و نظم انقلابی همانند زمان پیروزی انقلاب اسلامی کمیته های تامین امنیت کشور را راه اندازی و آشوبگران را بجای خود  بنشانند

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ ۲۲۷ شعرا

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند

کانون اسلامی فارغ التحصیلان
شبه قاره هند ۱۴۰۱/۸/۲۸
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها