امروز پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خصوص اغتشاشات و حادثه تروریستی اخیر شیراز
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خصوص اغتشاشات و حادثه تروریستی  اخیر شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم
العزة لله و لرسوله و للمؤمنین


پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ آغاز بیداری و مقاومت در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم پیمانان غربی او بود و تا امروز در همه جبهه ها ملت بزرگ ایران به رهبری امام ره و خلف صالحش دشمنان را نه تنها از سرزمین ایران بلکه از کشورهای منطقه عقب رانده است و دستهای پلید آنان را از منابع و ثروت کشورهای اسلامی کوتاه و کام مردم عدالتخواه و استقلال طلب را شیرین نموده است . 
البته دشمن نیز تمامی نقشه های شوم از طرح کودتا ، حمله نظامی ، جنگ تحمیلی ۸ ساله ، تحریم و محاصره اقتصادی را بکار بسته و در چهل سال گذشته در همه عرصه ها ناکام و شکست های سختی را متحمل شده است .
در این سالها که دشمن حتی در عرصه دیپلماسی و مذاکرات برجامی به بن بست رسیده و در آستانه شکست دیگری است با استفاده از تمام دارایی خود ، گروه های تروریستی ، منافقین ، داعش ، تجزیه طلبان تا رسانه های مزدبگیر جهان را به میدان آورده است تا به زعم خود با آشوب و اغتشاش و بهم ریختن امنیت و آرامش مردم ، جمهوری اسلامی را تسلیم خواسته های سلطه طلبانه و استعماری خود نماید .

اما اینبار نیز به فضل الهی و با تکیه بر آگاهی و هوشیاری ملت شریف و انقلابی ‌و اسلام خواه ایران این مزدوران وطن فروش و دیگر فریب خوردگان ساده لوح را زمین گیر خواهد کرد . 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم نمودن آشوبگران و حرکت‌های جنایتگرایانه تروریستی آنها و حامیان رو سیاهشان از قوه قضائیه و دادگستری و دستگاه های امنیتی کشور خواستار رسیدگی فوری است تا عوامل و کسانی که آگاهانه با سازمانهای جاسوسی و شبکه صهیونیستی در اغتشاشات و وارد کردن خسارت‌های مالی و معنوی به مردم مظلوم ایران نقش داشته اند را با قاطعیت مجازات نماید بگونه ای که درس عبرتی برای آنانی شود که به وطن خود خیانت می نمایند . 
همچنین از همه فعالین سیاسی به ویژه تشکل‌ها و احزاب غرب گرا و اصلاح طلب با جدیت می خواهد که موضع خود را بصورت شفاف و علنی در برابر اغتشاشات و گروه های کوچک وابسته به دشمن و وطن فروش اعلام و از آنها برائت جویند در غیر اینصورت باید در برابر ملت ایران و دادگاه های صالحه پاسخگو باشند .

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با اعتقاد عمیق به اصل « حفظ نظام جمهوری اسلامی » و اطاعت و تبعیت از رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی همانند سال‌های گذشته وفاداری خود را به خون پاک شهیدان و حراست و حفاظت از امنیت و آرامش کشور عزیزمان اعلام می دارد و بر این نکته پا فشاری می کند که دشمن درصدد توقف پیشرفتهای علمی و فنی ایران و جلوگیری از روند رو به رشد اقتدار و سربلندی ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران است . در این مسیر مهم وحدت حد اکثری ، هوشیاری و بصیرت و آگاهی بخشی و تلاش‌های مضاعف علمی و فرهنگی برای شتاب دادن به سرعت پیشرفت کشور وظیفه همگانی ملت به ویژه نخبگان ایرانی در داخل و خارج از کشور است . حادثه تلخ شیراز و شهادت تعدادی از زائرین حرم شریف حضرت شاه چراغ بار دیگر نشان داد که دشمن درصدد فرصت است که امنیت ملی ما را نشانه رود . بر ماست که با اتحاد و یکپارچگی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمن قسم خورده و زخم خورده به ایستیم و به لطف خداوند آینده ای درخشان برای ملت ایران رقم بزنیم . والسلام

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ۱۴۰۱/۸/۵

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها