امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
رئیس خانه احزاب ایران: همه ابعاد فوت هموطن سقزی روشن شود
منوچهر متکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدیده مرحومه «مهسا امینی» تاکید کرد: بررسی ابعاد پیدا و پنهان اطلاعاتی و امنیتی این حادثه ضرورت دارد.

وی با اشاره به دستورات اکید روسای سه قوه در پیگیری سریع حادثه و بررسی حرفه‌ای سازمان پزشکی قانونی، ابراز امیدواری کرد: مردم و افکار عمومی به زودی در جریان شفاف و جامع این حادثه تلخ و برخورد با خاطیان احتمالی قرار گیرند.

رئیس خانه احزاب ایران ضمن دعوت جریان‌های سیاسی به پرهیز از قضاوت عجولانه تا روشن شدن ابعاد ماجرا، همگان را به آرامش دعوت کرد.

متکی افزود: در حکمرانی مدنی در کشور های مختلف، هنجارشکنی مورد پذیرش نیست و مردم ما آشوب‌های ساختار شکنانه و هدایت‌شده در کشور را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در پی انتشار اخباری درباره حادثه برای یک دختر جوان و فوت او، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه - ۲۵ شهریور - به وزیر کشور دستور داد که علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به‌شکل ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

رییس جمهور همچنین در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها