امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
اطلاعیه شماره ۳ کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
وظیفه خود می دانم از اعلام آمادگی اعضا و دوستان کانون در تهران و استان ها ی کشور برای حضور در مجمع عمومی کانون که مقرر بود در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳برگزار گردصمیمانهتشکر نمایم.
اطلاعیه شماره ۳ کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

بنام حضرت دوست
عزیزان کانون اسلامی فارغ التحصیلان -شبه قاره هند
سلام علیکم
وظیفه خود می دانم از اعلام آمادگی اعضا و دوستان کانون در تهران و استان ها ی کشور برای حضور در مجمع عمومی کانون که مقرر بود در تاریخ  ۱۴۰۱/۴/۳برگزار گردصمیمانهتشکر نمایم. حمایت بی دریغدوستان همواره قوت قلبی است برای تداوم همدلی ها و پای بندی به عهدی که با امام راحل خویش در خدمت به اسلام و نهضت اسلامی از قریب  نیم قرن پیش بسته ایم نمایندگان شما در شورای مرکزی و هیأت اجرایی آن و بویژه برادر مخلص و سخت کوش ما آقای مهندس رزازان دبیر ارتباطات و امور استان ها در حدود دو ماه گذشته همتی جانانه بکار بردند تا مقدمات کار را در سطحی که شایسته  شانزدهمین گردهمایی سراسری و  چهارمین مجمع عمومی کانون باشد فراهم نمایند.
علیرغم اندیشیدن تمهیدات وآماده سازی تدارکات و محل برگزاری ،متاسفانه اقدامات و پیگیری های ما در دو زمینه زیر هنوز تکمیل نشده است:
۱- فرایند ثبت نام اعضا و صدور کارت شناسایی برای آنان.برگزار کننده مجمع باید اسامی اعضا را قبلا برای دفتر کمسیون ماده ۱۰ احزاب در وزارت کشور ارسال نماید. این فرایند علیرغم تلاش جدی دبیرخانه مجمع  این فرایند هنوز تکمیل نشده است.
۲- تدوین لیست نامزدهای عضویت در شورای مرکزی ،تهیه پیشینه آنان و بررسی  اولیه هیأت اجرایی که این مورد نیز هنوز نهایی نشده است.
البته ناگزیزیم به توصیه و تقاضای جمعی از اعضای خانواده کانون مبنی بر برگزاری گردهمایی کانون در غیر فصل تابستان هم اشاره نماییم.
باعنایت به مراتب فوق،امروز ۱۴۰۱/۳/۲۷شورای مرکزی در نشست ماهانه خود تعویق برگزاری مجمع عموی را به تصویب رساند.دیگربار ضمن تشکراز دوستان ،امیدواریم با خاتمه روند آماده سازی طی ماه های آینده، میزبان عزیزانمان در گردهمایی با شکوه سراسری کانون باشیم.
 وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ ۚ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ.
ارادتمند - منوچهر متکی
دبیرکل کانون ۱۴۰۱/۳/۲۷
برچسب ها: مجمع ، کانون ، لغو مراسم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها