امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند  به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد


  ۱۵ خرداد باید در سایه عاشورا زنده بماند.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با دلی اندوه بار از فراق بنیان گذار انقلاب اسلامی ورود به شستمین سالگرد ۱۵ خرداد و نهضت امام خمینی، حمایت همه جانبه خود از جمهوری اسلامی را اعلام میدارد.
     ۱۵ خرداد۴۲ قیام رهروان امام  بر علیه بی عدالتی های رژیم فاسد و وابسته شاه، فقر
و فلاکت و تبعیض و ضدیت با احکام نورانی اسلام بود. حمایت و همکاری طاغوت از رژیم  اشغالگر قدس و تصویب قانون ذلت بار کاپیتولاسیون  با هدف مصونیت امریکایی ها در ارتکاب هر جنایتی در ایران  از دلایل قیام امام به روشنگری مردم  و پیام رسانی به نسلی که به تعبیر آن حضرت در گهواره بودند و بعد ها در ادامه نهضت  ۱۵ خرداد ۴۲بعنوان نسل جوان و انقلابی این کشور و حمایت اقشار مختلف در اقصی نقاط کشور موفق شدند بعد از ۱۵ سال در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷  رژیم طاغوت( پهلوی) را سرنگون و جمهوری اسلامی ایران را بر بنیانی جدید برپا دارند.
امروز با تثبیت نظام قدرتمند جمهوری اسلامی در منطقه و جهان وظیفه آحاد ملت و پیشاپیش آنان مسئولین کشور بویژه قوه مجریه در تحقق آرمان های امام و رسیدگی به مشکلات مردم  دو چندان می شود.
 امام خمینی همواره با تاکید به مردمی بودن انقلاب ،  جمهوری اسلامی را برپایه مردم سالاری دینی بنیان نهاد و حضور و پشتیبانی مردم را منوط به ولی نعمت دانستن آنان در حرف و عمل از سوی مسؤلین می دانست. خلف صالح امام (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) امروز مفسر همان نگاه امام  و یاور محرومین بوده که با تأییدات خداوند متعال و ایستادگی و مقاومت ملت عزیز ایران با رهبری خود  نظام الهی را در منطقه بحرانی آسیای غربی در حد عالی از ثبات و امنیت رسانده است.
      مردم رسالت خود را در همراهی با دولت های مختلف به اثبات رساندند ولی متاسفانه دولت ها در همراهی با مردم نوعا کم گذاشته اند.
    امروز دولت سیزدهم با شعار  "دولت مردمی و ایران قوی" مصمم است با رفع اشکالات گذشته و  اصلاح ساختار یارانه هاو نظام اقتصادی کشور به توزیع عادلانه ثروت مبادرت نماید. کاری که میبایست دهه ۷۰ در دستور کار دولت قرار می گرفت.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، ضمن تایید اصلاحات اقتصادی و اعلام آمادگی در همکاری با این طرح مهم و سرنوشت ساز اعتقاد  دارد با دقت بیشتر و نظارت دقیقتر در اجرا بخصوص تخصیص یارانه برای دهک ها با تعریفی درست ،عدالت اجتماعی محقق شود . معتقدیم اگر فاصله بین گرانی های لجام گسیخته و معیشت دشوار مردم با تخصیص مناسب یارانه ها و یا افزایش بهینه حقوق و دستمزدها پر نشود دلالان ، زیاده خواهان و حرام خواران این طرح انقلابی را با شکست مواجه خواهند کرد.
     کانون انتظار دارد مسئولین اجرایی  با انتخاب مدیران لایق و توانمند نسبت به حل مشکلات موجود که بسیاری از آنها با تصحیح و تغییر برخی  مدیریت ها رفع خواهد شد به اصلاح روند اجرایی کشور اقدام نمایند.
دیگر بار ، یاد و خاطره انسان بزرگ عصر ما امام خمینی کبیر وشهادت اولین یاران پیوسته به نهضت او یعنی شهدای ۱۵ خرداد ۴۲را گرامی داشته و به روح بلند آنان درود می فرستیم.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

خرداد ۱۴۰۱
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها