امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
اطلاعیه شماره ۲ کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خصوص مجمع عمومی
بنام حضرت دوست

خانواده بزرگ کانون

سلام علیکم
با آرزوی سلامتی و بهترین ها برایتان، کانون اسلامی فارغ التحصیلان- شبه قاره هند در سال۱۳۵۹ با هدایت و مدیریت شهید گرانقدر ما "جواد سرافراز" بنیان نهاده شد. پیشگامان حرکت اسلامی- دانشجویی در هند در سالهای ۵۷-۱۳۵۴ که منشاء اثرات ماندگاری در افشای جنایات رژیم جنایت پیشه شاه و رساندن صدای مبارزه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) برای افکار عمومی و مردم هند بودند،  شکل گیری "کانون" را بمثابه پل ارتباطی با انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی- هند و فرصتی برای حضور دانش آموختگان جدید کشور های شبه قاره در بازگشت به کشور ارزیابی نمودند. دوستان دیر آشنا ؛ امروز کانون اسلامی فارغ التحصیلان- شبه قاره هند چهل و دومین بهار موجودیت خود را می گذراند و نهال کوچک چند صد نفره دانش آموختگان ایرانی از دانشگاه های هند در دهه ۱۳۵۰ اینک به درخت تنومند بیش ازصد هزار نفره در پایان دهه ۹۰ تبدیل شده است. فارغ التحصیلان هند علیرغم ناملایمات و نامهربانی ها در نظام  اداری کشور تصویری از تعهد و تخصص همراه با ارائه خدمات صادقانه و دلسوزانه را نزد مردم ‌و مقامات کشور به نمایش گذاشتند. دوستداران کانون ما اعم از دانش آموختگان دیگر کشورها ونیز داخل کشور مشوقمان بودند که شرط عضویت در کانون را منحصر به فارغ التحصیل بودن از کشورهای شبه قاره ندانسته و دانش آموختگان ایرانی خارج و نیز داخل کشور امکان حضور و نقش آفرینی در فعالیت های کانون را داشته باشند اینک کانون چهل و دومین بهار خود را پشت سر می گذارد و در آستانه چهل و یکمین سالگرد شهدای ۷ تیر و عزیز جمع ما "شهید جواد سرافراز" خود را آماده برگزاری باشکوه گردهمایی سراسری و کشوری "مجمع عمومی کانون" در تهران می نمائیم.

زمان : سوم تیرماه ساعت ۱۷
مکان : حسینیه الزهرا(س) - سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی- مقابل مصلی تهران

عزیز گرامی
۱-اگر علاقمند به شرکت در شانزدهمین گردهمایی سراسری و چهارمین  مجمع عمومی(دوره جدید)  کانون هستید   لطفا با آقای مهندس رزازان دبیر ارتباطات و امور استان های کانون بشماره  (09909690235) هماهنگ فرمایید.

۲- دانش آموختگان خارج و داخل کشور علاقمند می توانند با ارسال درخواست به عضویت کانون در آیند  و حق رای خواهند داشت
۳-اسامی نامزدها قبلا منتشر و شرکت کنندگان به ۳۵ نفر از نامزد ها به عنوان اعضای جدید شورای مرکزی کانون رای میدهند. آغاز رای گیری ساعت۶/۳۰ بعد از ظهر خواهد بود.
۴-برنامه های مجمع از ساعت ۵ بعد از ظهر تا اذان مغرب بوده و پس از نماز از شرکت کنندگان با صرف شام پذیرایی می شود.
۵-محل برگزاری مجمع  بزرگراه رسالت روبروی ضلع شمالی مصلی تهران، سازمان  فرهنگ و ارتباطات اسلامی سالن حسینیه الزهرا (س)  

انتظار ما حضور گرم شما برای تجدید دیدار و یاد آوری خاطره ماندگار با هم بودن در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله است.
ارادتمند بنده خدا - منوچهر متکی دبیرکل کانون 
 ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها