امروز سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
بيانيه كانون اسلامي فارغ التحصيلان شبه قاره هند به مناسبت دهه مبارك فجر
سالروز چهل وسومين فجر انقلاب اسلامي، كه يادآور حماسه ای بياد ماندنی برای ملت شريف ايران و آزاديخواهان جهان است بر همگان مبارك باد.

پاس ميداريم مجاهدتها ورشادتهای بی نظير حضرت امام خميني (ره)و روحانيت مبارز و تمام آحاد مردم ايران را، كه كشور را از اسارت وسلطه رژيم وابسته پهلوی  رهانيدند.

درود و سلام بر شهيدان وايثارگران و مبارزان پیش کسوت نهضت اسلامی كه با پيروی از آرمان امام راحل یعنی استقلال كه گوهری گرانبهاست با بذل جانشان به ارمغان آوردند.

انقلاب اسلامی با پشتوانه فرهنگ توحيدی، بصيرت وعلم بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص)، اراده ملت ورهبری مرجعيت دينی حضرت امام خمینی (ره)، فرهنگ الحادی و پوسيده شاهان بی کفایت و وابسته به بیگانگان كه به اراده آنان و مستبدانه بر كشور  حكمرانی داشتند رابراي هميشه طرد و در رفراندومی آزاد  نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگزید.

اين نقطه عطف در تاريخ اين مرز وبوم جاودانه ماند ويكی از حكمرانی های نوین ومستقل از شرق و غرب، معماری و مستقر گرديد.

شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به مثابه  خواستگاه همه ايرانيان به منصه ظهور رسيد، استقلال، مردمی بودن وعدم وابستگی به شرق وغرب  اصلی پذيرفته و مايه مباهات بوده و هست.

با وقوع انقلاب اسلامي دشمني های  اشكار غرب هر روز در تعارض با استقلال ايران پر رنگ تر ميشد ونظام سلطه با ترفندها وحيله ها و طراحی جنگ تحميلی، جاسوسی، ايران هراسی، وجنكهای نيابتی، و جنگهای سايبری وتحريمهای اقتصادی ظالمانه وشبيخون فرهنگی و جنگ روانی و حمايت از مخالفين و شوراندن همسايگان و عروسك بازی رژيم صهيونيستی و طراحی جنگهای اجاره ای تحت عنوان جهاد و شبهه سازی و از طرفی بدنبال مذاكره وصلح و شعار همه گزينه ها روی ميز است و حركت كشتیها بسمت آبهای  منطقه یک هدف را دنبال می کرد وآن مأیوس کردن ملت و ترغیب آنان به ایستادن در برابر نظام نوپا بود.

ملت شریف و شجاع ایران با ایستادگی در برابر ترفندها کلام امامشان را به اثبات رساندند كه امريكا هيچ غلطی نميتواند بکند. و يال و دمش را همانند پدر خوانده پیشین انگليس فرتوت از دست داده و حيران عظمت  ملت ما شد نسل دوم وسوم وچهارم انقلاب هدف  فعلی دشمن است و امريكای مستأصل، دل بسته که جوانان را در تهاجمی فرهنگی و بهره گیری ازابزار های  نوين و ماهواره ها و در پخت و پز شبانه  روزی آنان را با خود همراه نماید.

رهبر معظم انقلاب حضرت ايت الله خامنه ای مد ظله العالی احاد ملت وگروها و هيئات وانديشمندان را به هوشیاری و حفظ وحدت و پرهیز از دو قطبي نمودن جامعه و نظر داشت مصالح اسلامی ومنافع ملی توصیه فرمودند.

لیبراليسم غرب علیرغم ناکامی در مقابله با فرهنگ توحيدي با خناسی و طراحی های شیطنت آمیز خود ادامه می دهد.بر اين اساس رهبر حكيم وفرزانه انقلاب در رابطه با بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي فرمودند،دهه فجر انقلاب اسلامي زمان مناسب وفرصت مغتنمی است كه در يك جهاد تبيينی  دستاوردها و ارزشهاي انقلاب اسلامي به نسلهاي دوم وسوم وچهارم به درستی بيان و تحليل نمایند.

توجه و اهتمام به اين امر چونان سد محكمی در مقابل تخريب دشمنان بوده و با چنین رویکردی شكست دشمن  حتمی است.

امروز آرمان های جهانشمول مكتب ما و اقتدار ايران عزیزما در قله ادبيات سياسی جهان و با گفتمان عدالتخواهانه سلطه غرب را به جدالی احسن فرا میخواند.

ملت ایران در راه استقلال كشور از بدو انقلاب بهای سنگينی پرداخته ودر بحران های منطقه نيز رویکردی گره گشا در حمایت از ملتهاي سوريه و عراق در مواجهه با تروریزم کور داعشیان امریکایی داشت و رشادت فرزندان ایران در این زمینه ستودنی است.

رژیم منفور امریکا ورئيس جمهور هرج و مرج طلب آن "ترامپ قاتل " با به شهادت رساندن سرباز شهید و سردار دل های ملت ایران و مقاومت اسلامی در منطقه و جهان ، "حاج قاسم سلیمانی" ننگ و نفرت ابدی را برای خود خریدند و البته در امان از انتقام خداوندی در همین دنیا نخواهند بود.

اعضای كانون اسلامي فارغ التحصيلان شبه قاره هند در دوران دانشجویی و از قبل از طلوع فجر انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷از بيعت كنندگان با حضرت امام خمینی (ره) در زمان اقامتشان در نجف اشرف بوده و در ادامه راه آن بزرگوار از جانشين وفرزند خلف ايشان حضرت آیت الله خامنه ای تبعيت داشته و دارد.

كانون ضمن اعلام آمادگی همه جانبه در خدمت به دولت مردمی سیزدهم، از تمام دستاوردهای  ارزشی، استقلال  و آزادی  و دستاوردهای علمی فرهنگی سياسی اجتماعی واقتصادی و به ويژه دستاوردهای غرور آفرین درحوزه نظامی و  دفاعی حمايت نموده و مينمايد.

دولت مردمی، پاکدست وتحول خواه دکتر رئیسی با حمایت و همدلی قوای دیگر نوید بخش افق های روشن واعاده حکمرانی بر مدار عدالت و پاسخگویی مسئولانه به مطالبات بحق مردم و رهبری و در رأس آن ها ، مطالبات اقتصادی و معیشتی است.حفظ و حراست از محیط زیست که مشاهده می شود، دولت محترم به این مهم نیز پرداخته است.
   
حل عزتمندانه موضوع هسته ای، حذف مدیران مسبب شرایط تاسف بار کنونی، بکارگیری و انتصاب شایستگان باورمند به شعار های دولت مردمی و قوی بویژه جوانان و مجربین بانشاط،تحول و تجدید ساختار ها و سازوکار تصمیم سازی بویژه در حوزه های مالی ، بانکی و صنعت کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی، خاتمه دادن به اقتصاد دولتی درکشور و برنامه ریزی علمی و کارشناسانه در حوزه فرهنگ جامعه و حمایت از تقویت مشارکت جریان های سیاسی کشور فهرست بلند بالایی از مطالبات است که رجاء واثق داریم در فهرست  دغدغه های جدی آقای رئیس جمهور  وجود دارد. 

در پایان، از خداوند بزرگ سر بلندی ملت عزیز ایران و اعتلای کشور را در تحقق آرمان های امام راحل و اجرای رهنمود های مقام معظم رهبری مسئلت می نمائیم.

    دهه فجر ١٤٠٠
   كانون اسلامي فارغ التحصيلان شبه قاره هند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها