امروز پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۲
نامه اعضای شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران

بسم الله الرحمن الرحیم


حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام ،
 انتخاب شایسته حضرتعالی را بعنوان هشتمین رئیس جمهور و رئیس سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی صمیمانه تبریک می گویم. از سوی دانش آموختگان کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، حماسه ملت شریف ایران با انتخاب رئیس جمهوری عدالتخواه، پاک دست و فساد ستیز را در ورود به گام دوم انقلاب را به فال نیک می گیریم و امید آن داریم که به دست جنابعالی و یاران توانمند و همراهتان "دولت اسلامی” که مورد انتظار ولی امر مسلمین (مدظله) است استقرار یابد. دولتی که با حکمرانی بر اساس "بما انزل الله” زمینه ساز تحقق "جامعه اسلامی” و انشاالله "تمدن اسلامی” باشد.
مهمترین رسالت دولت اسلامی حل مشکلات کشور و ساماندهی جامعه ای در تراز انقلاب اسلامی است. جامعه ای که مردم "ولی نعمت”و مسؤلین خادم آنان باشند. جامعه ای که فقر و فساد و تبعیض از ساحت آن رخت بربندد وایرانیان بر سرزمینی سرشار از سرمایه های مادی و انسانی دغدغه معاش نداشته باشند. مستقل آمدنتان به عرصه انتخابات را به فرصتی برای استفاده از همه نیروهای درد آشنا و توانمند ترجمه کردید مردم علاقمندند این فراجناحی بودن را در چهره دولت و کارگزاران شما مشاهده نمایند
جناب آقای رئیسی
نظام بانکی غیر اسلامی و شرکت های معظم دولتی و بورس از عوامل ناکارآمدی در اقتصاد کشور هستند ‌و علاج فوری را می طلبند. نظام آموزشی کشور بدلیل ساختار غربی آن از تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی عاجز است متاسفانه تولید یاس و وادادگی تنها دستاورد این نظام آموزشی است. باید طرحی نو در انداخت ظرفیت های صنعتی و کشاورزی کشورمان برای خودکفایی و بالندگی اقتصاد ایران پاسخگوست. ساختار واردات محور اقتصاد کشور و قاچاق ، مجال هرگونه ابتکار عمل و نقش آفرینی را نابود کرده است.
سیاست خارجی کشور کدخدا محور شده است با رها کردن اصول عزت ، حکمت و مصلحت، مذاکراتمان بی حاصل و توافقاتمان بی ضمانت اجرا بر زمین می ماند. اولویت داشتن مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم موجب گردید که دغدغه های اجتماعی و فرهنگی را در مجالی دیگر به استحضارتان برسانیم.
و اما کلام آخر:
دانش آموختگان این کانون  به همراه دیگر دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور که در سالیان تحصیل خود در نهضت اسلامی- دانشجویی قبل ‌و بعد از انقلاب مروج افکار حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و مقاومت ملت انقلابی ایران نزد ملل جهان بوده اند با کوله باری از تخصص و تجربه متعهدانه در خدمت نظام اسلامی بوده و هستند. متاسفانه تنگ نظری های افراط گرایانه جناحی و حزبی مانع استفاده بهینه از این ظرفیت دهها هزار نفری در سطح کشور شده است. اینان از توانمندی لازم در مدیریت های کلان ، حضور در کابینه و مدیریت های میانی کشور برخوردارند. مکاتبه یکسال و اندی قبل ما با ریاست منتخب مجلس یازدهم همراه با اعلام آمادگی حاصلی جز یک مکتوب تشکر نداشت. امید است عنایتی عملی بشود
توفیق و سلامتی جنابعالی را همراه با  شکل گیری دولتی پاکدست ،مردمی ، جهادی و کار آمد آرزومندیم.
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

اعضای محترم شورای مرکزی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها