امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیداتوری حجت الاسلام ابراهیم رئیسی

بسم الله الرحمان الرحیم

    همانا خدا به شما امر می کند که امانتها را به صاحبانش باز دهید و چون حاکم بین مردم شوید به عدالت داوری کنید. همانا خدا شما را پند نیکو دهد که او شنوا و بیناست.؛ ۵۸ سوره نساء

"دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت ومدیریت با ایمان ، لبریز از امید و معتقد به توانمندی های داخلی باشد.
                    ،امام خامنه ای،
 بار دیگر ملت بزرگ ایران در معرض انتخابی سرنوشت ساز و بسیار مهم قرار گرفته اند. 
سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در حالی پیش رو داریم که ملت غیور ایران  به عنوان اصلی ترین پشتوانه نظام اسلامی ، در شرایط حساس کنونی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، چشم امید به انتخاب دولت کریمه است که منطبق با روحیات انقلابی وبا باور عمیق به توانمندی های داخلی، پرچم عزت ، آزادگی ، اعتلای معنوی و رشد اقتصادی کشور را با افتخار بردوش گیرد.
  جای بسی امیدواری است که با ورود حضرت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عرصه انتخابات که پس از درخواست های مکرر اقشار و تشکل های مختلف از ایشان محقق شده است ، اینک شاهد تبلور امید در بین مردم شریف ایران  هستیم که خواهان  تشکیل دولتی کارآمد بوده تا با زدودن آلام و رنج های انباشته شده مردم موجبات تحکیم اعتماد و رضایت آنان را فراهم نماید.
   حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات نگرانی از پراکندگی جریان اصلی انقلاب را رفع و امید به همگرایی وهم افزایی آحاد مردم را افزایش داده است.
    امیدواریم که مردم با استقامت ایران ، با بصیرت کامل فردی را انتخاب نمایند که عمیقا معتقد به توان سیاسی، اقتصادی ، تولیدی فرهنگی، دیپلماسی و دفاعی  کشور بوده و نیروهای جوان و متخصص را قدر بداند و حقیقتا عدالت خواه و ضد فساد باشد. باور داریم رئیسی گزینه ای اصلح برای تحقق آرمان های بلند فوق است.
ملت بزرگ ایران اینک در آستانه انتخابی تاریخی در تعیین سرنوشت خود می باشد.
 کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن حمایت کامل از نامزدی حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ، متعهد به ایفای نقش فعال در شورای وحدت و همکاری با ستادهای انتخاباتی با مشارکت دفاتر استانی  کانون در سراسر کشور می باشد.  
    بیاری خداوند و در تاسی به رهبر معظم و حضور حماسی ملت شریف ایران ،انتخاباتی  پرشور وبا نشاط را به کوری چشم دشمنانمان رقم خواهیم زد تا در استحکام پایه های نظام ،دولتی قوی ، فساد ستیز ،عدالتخواه ،مدافع تولید و پیشرفت کشور در تعاملی سازنده با جهان استقرار یابد.

  کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها