امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خصوص فایل صوتی آقای ظریف وزیر خارجه
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در مورد فایل صوتی اقای دکتر ظریف .

 بسم الله العزیز الغفار
هوالذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون
اوست که فرستاده خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه مصادیق دین پیروز گرداند هر چند مشرکان را خوش نیاید . سوره صف آیه ۸


آشکار سازی گفت و گوی ظریف وزیر امور خارجه با یکی از فعالان جبهه اصلاح طلب و به دنبال آن رسوایی پشت پرده تیم دولت تدبیر و امید نشان می دهد که چگونه در هشت سال گذشته منافع ملی ایران قربانی خودسری و وادادگی غرب زده های پر مدعا و بی تدبیر شده است . آقایانی که خود را توانا در عرصه مذاکره با غرب و آمریکا می خوانند اما پس از گذشت هشت سال نه تنها هیچ دست آوردی برای سیاست خارجی و اقتصاد و معیشت مردم نداشته اند بلکه به دلیل ساده انگاری و فریب وعده های دشمن  ضربات سنگینی به اقتصاد ملی و سیاست خارجی وارد نمودند به گونه ای که ارزش پول ملی را به یک هشتم و گرانی و تورم را چند برابر کرده اند . اینک به جای عذرخواهی از مردم فهیم و شریف ایران با اظهارات سخیف و نادرست خود سعی دارند فرافکنی کنند بلکه اسطوره های ملی و اسلامی ایران را هدف قرار دهند .
اظهارات اخیرآقای ظریف وزیر امور خارجه که یک رسوایی برای دولت و اصلاح طلبان محسوب می شود دقیقا در راستای سیاستهای دشمنان ایران است و نشان می دهد که رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فداکاری نیروهای جان برکف انقلاب و در رأس آنها قهرمان ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را نادیده گرفته اند . قهرمانانی که در هشت ساله گذشته با هوشیاری و از خود گذشتگی تحسین برانگیز و از جان گذشتگی خود نه تنها مرزهای کشور تا پایتخت ایران بلکه کشورهای همسایه از عراق تا سوریه و لبنان را برای داعشی ها و تروریست‌های مزدور صهیونیستها و غرب نا امن و آنها را تار و مار کردند و سایه شوم بازگشت قدرتهای بزرگ غرب و آمریکا که آمده بودند تا یکبار دیگر منطقه غرب آسیا را بین خود تقسیم کنند را برای همیشه از سر ملت مظلوم ایران و منطقه محو و نابود سازند.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
    با اظهار تاسف و محکوم نمودن اظهارات نادرست و انحرافی آقای ظریف در این فایل منتشر شده از ایشان و رئیس جمهور محترم می خواهد ضمن عذرخواهی از روح بلند قهرمان ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز حرم ، از ملت بزرگ ایران  عذرخواهی نمایند و چند روز باقی مانده از دولت پر مشکل و جامانده از وظایف خود را با تلاش‌های خسارت بار سیاسی - تبلیغاتی حزبی خود سنگینتر نکنند .
همچنین از دستگاه های ذیربط امنیتی و قضایی تقاضا داریم تا نسبت به محتوای این فایل منتشر شده حساسیت لازم را به خرج دهند ودست اندر کاران  را به دست قانون و عدالت بسپارند .
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها