امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
نامه دبیر کل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به رئیس مجلس شورای اسلامی
برخی از پیشنهادات ایشان به شرح ذیل است : -پاکدستی آحاد نمایندگان و مراقبه در پرهیز از کار چاق کنی های مفسده زا. -اولویت بندی نیازهای کشور -طراحی برنامه یکساله و چهار ساله
متن این نامه به شرح ذیل می باشد : 

بسمه تعالی
جناب دکتر محمد باقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
       انتخاب شایسته جنابعالی با رای قاطع نمایندگان محترم به ریاست مجلس را تبریک گفته و از خداوند بزرگ برایتان تداوم توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در راستای آموزه های امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسئلت می نماییم.
جناب آقای دکتر قالیباف 
بر شرایط ویژه داخلی، منطقه ای و بین المللی که در آن قرار داریم وقوف دارید و با مطالبات رهبری و مردم درحوزه های مختلف کاملا آشنا هستید.
بزرگترین سرمایه و پشتوانه انقلاب بعد از عنایت پروردگار "مردم” هستند. آنان در نهایت متانت و بزرگواری در چهل سال گذشته بار انقلاب را بر دوش کشیدند. آنان در کلام امام(ره) "ولی نعمت”مسئولین هستند.
امروز"اعتماد” این مردم وفادار بشدت آسیب دیده است. آنان در اوج مشکلات زندگی روزمره خود احساس می کنند در قول و فعل مسئولانشان تناقض وجود دارد، در کار آمدی مسئولین به تردید افتاده اند. شبکه های فساد مالی و اداری با یافتن یکدیگر به مافیا و اژدهایی چند سر بدل شده اند که هر سری را می زنند از سری دیگر در می آیند. آنان رد پای حرام خواری ،اختلاس و رشوه خواری را در وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی، شهرداری ها، قضات دادگاهها و نمایندگان مجلس مشاهده می کنند. آنان به این باور رسیده اند که مسئولین "مردم”را فراموش کرده اند. آنان باتیز هوشی، این آفت را سیستماتیک و از سوی نظام نمی دانند اما معتقدند این خناسان، چونان اختاپوسی به جان نظام و مردم افتاده اند. گویی انتقام از اسلام و انقلاب و امت شهید داده را هدف خویش قرار داده اند!!
جناب آقای دکتر قالیباف
 انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه و اقدام قاطع ایشان در نبردی سخت با غارتگران بیت المال و مفسدان اقتصادی بارقه-ای از امید را در جامعه پدیدار ساخت. انتخابات مجلس یازدهم و تعهد و تدین اکثریت قاطع نمایندگان، نوید بخش تحولی اساسی در بازگشت تدریجی اعتماد مردم ارزیابی می شود، بشرطها و شروطها:
-اولین شرط، شفاف سازی در کار مجلس و نمایندگان است.
-پاکدستی آحاد نمایندگان و مراقبه در پرهیز از کار چاق کنی های مفسده زا.
-اولویت بندی نیازهای کشور
-طراحی برنامه یکساله و چهار ساله
-تعریف حد اقل ۱۰ طرح تحول آفرین بنیادین در یکسال نخست کار مجلس
-تدوین نقشه راه برای تحقق نظر مقام معظم رهبری در خصوص «جهش تولید» در نامگذاری سال 1399
-بررسی علت جدی نبودن اقتصاد مقاومتی در دولت و نظارت بر اجرای سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در این مورد
-بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحب نظران در قالب مشاورین.
بخشی از ملاحظاتی است که تمرکز نمایندگان محترم بر آنها می تواند نوید بخش آینده¬ای روشن باشد.
در پایان کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با برخورداری از صدها متخصص متعهد آمادگی خود را در کمک به تحقق اهداف مجلس یازدهم اعلام می دارد. انتظار داریم تأکید لازم در استفاده از نیروهای معتقد را در کمیسیون های تخصصی مجلس بفرمائید. 
بیاری خداوند در مکاتبات بعدی نگاه این مجموعه در خصوص تحولات مهم و پر شتاب منطقه ای و بین المللی و مطالبات در این حوزه ها تقدیم خواهد شد.

          منوچهر متکی
                دبیر کل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها