امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به مناسب هفته قوه قضائیه

بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

به مناسب هفته قوه قضائیه

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ  مائده 42

با درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش به ویژه شهید جواد سرافراز که از بنیان گذاران حرکت اسلامی دانشجویان ایرانی در هند و کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند بودند را گرامی می داریم.

هفته قوه قضائیه که به پاسداشت یاد این عزیزان نامگذاری شده در حقیقت جایگاه مهم و ارزشمند و عدالت محور را از قوه قضائیه تداعی می کند.

قوه قضائیه امید مستضعفان و امت شهید پرور ایران اسلامی است.

قوه قضائیه پایگاه احقاق حقوق مستضعفان و ستمدیدگان است.

 قوه قضائیه مهد دادرسی و دادخواهی امت و امام است.

قوه قضائیه محل مبارزه با مفسدین اقتصادی و خائنین به بیت المال و مفسدین فی الارض و رانت خواران کشور است.

مطالبات مردم از قوه قضائیه بدور از مسائل سیاسی، جناحی، منصب و مقام و موقعیت اجتماعی با برخورد عادلانه، قانونی و عدالت محور به احقاق حقوق پایمال شده مردم  اقدام و به صاحبان اصلی برگردانده تا جبران صدمات سرمایه های اجتماعی بشود، بدیهی است برای کشور و نظام برکاتی به ارمغان خواهد آورد.

جا دارد از ریاست محترم قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که در مدت مسئولیت ریاست قوه قضائیه حرکت های جدی، حق طلبانه و به دور از مماشات را آغاز نموده تقدیر و تشکر نمائیم.

عملکرد قوه قضائیه در این مدت باعث دلگرمی، امید و نشاط ملت شهید پرور و مقام معظم رهبریمد ظله العالی  شده است. عملکرد قوه قضائیه در مقابله با مفسدین به خصوص عوامل اصلی فسادها به اصطلاح دانه درشت ها آغاز شده، امید است به نتیجه مطلوب و احقاق حقوق ملت بیانجامد و شامل مرور زمان نشود.

چشم امید شهیدان انقلاب، جانبازان، ایثارگران و امت شهید پرور به عملکرد عدالت محور، حق طلبانه و .... قوه قضائیه کشور است.

امید است تلاش این قوه در مقابله با مفاسد به خصوص در دستگاههای قوای سه گانه و به گفته ریاست محترم قوه قضائیه از همین قوه آغاز و به قول ایشان فساد یک درصدی هم برای این قوه زیاد است.

بدیهی است وقتی برخورد از خود شروع شود دیگران حساب کار خود را خواهند کرد و همه نهادهای مردمی منجمله کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در خدمت آن قوه در جهت اجرای عدالت و برخورد با مفسدین خواهد بود.

امیدواریم همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم انقلابی و شهید پرور و مقابله با مفاسد اجتماعی موفق و موید و عاقبت به خیر شوند.

انشالله

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

2 تیر 1399

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها