امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در لبیک گفتن به پویش رزمایش همدلی اقدام به تهیه بسته های مواد غذایی جهت کمک به نیازمندان نمود

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و در لبیک گفتن به پویش رزمایش همدلی اقدام به تهیه بسته های مواد غذایی کمک به نیازمندان نمود
این کمکها که به صورت نقدی توسط اعضای محترم کانون و با زحمت دست اندر کاران این کانون جمع آوری شده بود صرف خرید مواد غذایی جهت اهدا به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گردید.
همچنین نیازمندان دریافت کننده این بسته ها به صورت محلی و توسط اعضا و به صورت نا محسوس شناسایی شدند و در مرحله بعد با خرید 130 بسته شامل انواع مواد غذایی از جمله برنج،روغن، حبوبات، کنسرو، رب گوجه، شکر و .... به آنها تحویل گردید.
کانون امیدوار است که این حرکت آغازی باشد بر فعالیت مستمر و همگانی فارغ التحصیلان شبه قاره در این پویش ارزشمند که توسط مقام معظم رهبری اعلام گردید. 

لازم به ذکر است که رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها