امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به مناسبت انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی


بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
در آستانه انتخابات مجلس یازدهم
بسم الله الرحمن الرحیم


ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی
با سپاس به درگاه ایزد یکتا و درود و سلام بر امام شهیدان و سبک بالان شهیدمان و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای مد ظله العالی گام دوم انقلاب در حرکت به سوی قله های تهران اسلامی با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به دستور شقی ترین فرد یعنی رئیس جمهور آمریکا قدرت الهام بخش انقلاب را در حضور بی نظیر و با شکوه ملت ایران در داخل و جلوه های عکس العمل ملل جهان در صحنه بین المللی چونان تابلویی زیبا و جذاب به نمایش گذاشت، جبهه مقاومت بعنوان پاسخی به صهیونیزم و زورمداری آمریکا و جنایات آنان بر علیه ملت¬های مسلمان منطقه بود که روز به روز بالنده¬تر و پرتوان¬تر، خاورمیانه اسلامی را عاری از وجود صهیونیست ها و آمریکایی ها در آینده ای نزدیک رقم می زنند.
در برهه ای دیگر از استقرار نظام مردم سالاری دینی و آزمون انتخابات مجلس شواری اسلامی قرار داریم. بر این اساس کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن اینکه وظیفه خود می داند از کلیه اعضای خود در میهن اسلامی تقاضا نماید در جهت هرچه بیشتر و با شکوه تر و مشارکت حداکثری انتخابات همکاری لازم را مبذول فرمایند و سعی و کوشش ما در جهت راهیابی افراد اصلح که توان انجام این مسئولیت خطیر را دارا می باشند مورد تاکید می باشد. امیدوارم مجلس پیش رو با توجه به تنوع و کثرت داوطلبان، مجلسی وزین و با ظرفیت که با آرای مردم عزیز انتخاب می گردند، نمایندگان برگزیده آراده واقعی ملت را اعمال و مطالبات بر حق آنها را برآورده و باعث شادی و شعف هم وطنان شوند. مجلس شورای اسلامی نیازمند هوایی تازه و پاک است تا دولتی کارآمد را رقم بزنند تا در هماهنگی با آرمانهای بلند مقام معظم رهبری کشور را بسوی خودکفایی و پیشرفت رهنمون باشد. 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند اعتقاد دارند که انتخابات این دوره یک پیام شاخص و بسیار ملموس و شفاف برای غرب ستیزه گر دارد و آن رای مقاومت ملت ایران خواهد بود.
کانون تلاش و کوشش فراوان اعمال نمود که نیروهای انقلاب به یک لیست واحد که مورد وحدت جمع باشند نائل آیند که این امر به دلایلی محقق نشد. لذا پس از بررسی های  فراوان و لزوم حضور در این زمینه  و شتاب در مشارکت عمومی در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی پس از بررسی های فراوان و تصویب شورای مرکزی کاندیداهای خود را در لیست اعتلاف اصول گرایان- جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با تفاهم فی ما بین قرار نمود.
لذا کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در این دوره در حوره انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات از لیست ائتلاف اصول گرایان جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت حمایت خود را اعلام می نماید. در پایان حضور پر شور و مشارکت حداکثری و پیروزی ملت عزیز در تداوم راه امام (ره) و برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری را از خدای بزرگ آرزو مندیم.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

**انتهای پیام**

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها