امروز پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
 2 هفته از عملیات ائتلاف آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در استان الحدیده گذشت و نیروهای مزدور در جریان درگیری های سنگین توانستند برخی مناطق را در محور شمال شرق، شرق و جنوب غرب استان الحدیده به اشغال دربیاورند.
 
اگرچه در 72 ساعت گذشته از میزان درگیری ها کاسته شده و نیروهای یمنی مواضع خود را نوار ساحلی استان الحدیده تثبیت کرده اند و مانع از انتقال نیرو و تجهیزات به نیروهای مزدور در محور شمال و شمال شرق شهر الحدیده شده اند اما جوسازی رسانه های ائتلاف همچنان ادامه دارد.
 
رسانه های ائتلاف در روزهای گذشته مدعی شده اند به عمق شهر الحدیده نفوذ کرده اند و با جنگ رسانه ای و روانی این گونه القا می کنند که کار شهر الحدیده تمام شده است اما یک منبع میدانی این اخبار منتشر شده را تکذیب کرد.
 
این منبع میدانی خبر سیطره نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف را بر شهرک الصالح تکذیب کرد و گفت: در محور شمال شرق شهر الحدیده فقط دانشکده مهندسی و بیمارستان 22 می در اشغال نیروهای مزدور است.
 
وی افزود: رسانه های ائتلاف به صورت متوالی از تصرف میدان موبایل، محله 7 جولای و پایگاه ساحلی خبر می دهند اما این اخبار بی اساس است و نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله کنترل این مناطق را در دست دارند.
 
این منبع میدانی به دروغ پردازی رسانه های ائتلاف درخصوص تحولات میدانی در محور شرقی شهر الحدیده اشاره کرد و گفت: نیروهای مردور در این محور فقط محله الغراسی را به اشغال درآورده اند.
 
وی با بیان این که مناطق کیلومتر 10 و کیلومتر 7 ( میدان المطاحن) در حومه شرقی فرودگاه الحدیده در اشغال نیروهای مزدور است، افزود: اخبار منتشر شده درباره تصرف محله « الربصه» در جنوب غرب شهر الحدیده صحت ندارد و کذب است.
 
این منبع میدانی با توضیح این مطلب که دانشگاه الحدیده در جنوب غرب شهر الحدیده در کنترل نیروهای یمنی است، تصریح کرد: نیروهای مزدور فقط دانشکده پزشکی را در این محور در اشغال دارند و سایر اخبار صحیح نیست.
 
به گزارش گروه بین الملل رجانیوز، تحولات میدانی در شهر الحدیده نشان می دهد نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف در حال تثبیت مواضع هستند و خود را برای موج جدیدی از درگیری ها آماده می کنند و در مقابل نیروهای یمنی در آماده باش هستند تا به هرگونه ای حمله ای واکنش نشان دهند.
 
آخرین خبرها از نوار ساحلی استان الحدیده حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله مواضع خود را در مناطق آزاد شده ( الجبلیه،الفازه، الجاح و...) تثبیت کردند و ارتباط نیروهای مزدور از محور جنوبی با محورهای شمال و شمال شرق شهر الحدیده مسدود است.
 
نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف در تلاش هستند به پیشروی های خود در محور شمال شرق ادامه دهند و شهر و بندر الحدیده را به طور کامل محاصره کنند تا ارتباط نیروهای یمنی با دنیای خارج قطع شود.
 
به گزارش رجانیوز، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در ماه های گذشته حملات نیروهای مزدور ائتلاف را برای قطع ارتباط یمن با دنیای خارج ناکام گذاشته اند و همه تحولات میدانی نشان می دهد تلاش های مجدد برای اشغال الحدیده ناکام می ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها