امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی:

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی و سفیر سابق ایران در مکزیک واسترالیا با بیان اینکه تخریب چهره های انقلابی از ارکان کاری دشمنان نظام اسلامی است گفت: رسانه های بیگانه و ضد انقلاب در طول چهار دهه گذشته تبلیغات گسترده ودروغینی علیه انقلاب اسلامی، امام , مقام معظم رهبری و مسوولان دلسوزنظام داشته اند. تخریب چهره های یاد شده یکی از ارکان فعالیتهای سیاسی و تبلیغاتی ضد نظام جمهوری اسلامی دشمنان بوده است.

وی دراین باره افزود: در ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات مخرب بر علیه چهره های تاثیر گذار سیاسی  تا کنون ادامه داشته بنحوی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عده ای با دروغ پراکنی شایعه اموال فراوان شهید بهشتی و کاخ نشینی ایشان را مطرح کرده بودند.این موضوع به قدری با طمطراق و آب و تاب عنوان شد که  قشرهای وسیعی از افراد جامعه و سیاسیون تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته و از آن سو نیروهای منحرف از خط انقلاب که  خط و مشی آنها در مسیر منافع غربی ها بود مورد تعریف و تمجید قرار می گرفتند.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به حمایت های کشورهای غربی از جریان تخریب کننده نیروهای انقلابی اظهار داشت: یکی از موضوعات جالب توجه رسانه های بیگانه در جریان انتخابات در ایران توجه وحمایت تام از جریان ما اصلاح طلبان به عنوان جریان سیاسی رقیب اصولگرایان است. تخریب چهره های اصولگرا  نیز از جمله اقداماتی است که رسانه های بیگانه بر آن اهتمام ویژه ای دارند. این تخریب هم از سوی رسانه های رسمی دشمن مثل امریکا، انگلیس؛ رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی  و امارات و هم توسط عناصر ضد انقلاب خارجی اعم از منافقین، منحرفین و فتنه گران داخلی دنبال می شود.

 محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی با بیان اینکه تخریب چهره های جهادی توسط اصلاح طلبان ناشی از وحشت آنان از عدم رای آوری است گفت: به نظر می رسد با توجه به از دست رفتن پایگاه مردمی دولت حاضر و نارضایتی شدید مردم از آنان و افزایش نگرانی جریان اصلاح طلب از عدم رای آوری درانتخابات دور بعدی مجلس یا ریاست جمهوری در برابر اصولگرایان دست به تخریب های پیاپی از هم اکنون زده اند که تبلیغات یاد شده به طور فشرده در حال برنامه ریزی وانجام است.

وی درباره تهمت های وارده به دکتر قالیباف تصریح نمود وافزود: عملیات گسترده ای که علیه آقای قالیباف  و حتی آقای رئیسی دو گزینه اصلی انتخابات گذشته از جریان اصولگرایی صورت گرفت ناشی از همین نگرانی ودر حقیقت تلاش برای پیشگیری از پیروزی آنها و ممانعت از شکست اصلاح طلبان است. این در حالی است که برای دروغ گفتن ودروغ پراکنی حد و مرزی برای خود قائل نیستند.مثلا گفته اند آقای قالیباف در استرالیا آپارتمان یک میلیارد دلاری خریده، درحالی که گران ترین قصرها در نقاط عالم بیش از چند صد میلیون دلار ارزش ندارد.

قدیری ابیانه درباره سیاست دروغگویی و شایعه پراکنی دشمنان اینگونه توضیح داد: گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر می گفت باید دروغ را آنقدر بزرگ گفت و تکرار کرد تا باور پذیری آن توسط مردم بیشتر شود.  ضد انقلاب معتقد است باید دروغ را آنقدر بزرگ و جدی مطرح کرد که حتی اگر مردم آن را مصداق یک کلاغ چهل کلاغ بدانند حتی به اندازه یک کلاغش هم سرسام آور باشد و براساس ضرب المثل تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها! حتی اگر مردم قدری از این دروغ را باور کنند دشمنان منفعت خود را از جریان سازیها و فضا سازیهای مسموم برده اند, این در حالی است که دشمنان ما در تبلیغات چیزی را  مطرح می کنند که اصلا وجود خارجی ندارد.

محمد حسن قدیری ابیانه استراتژیست گفت: هنوز تمسخر جامعه جهانی نسبت به ادعای آقای نتانیاهو درباره انبارهسته ای در تورقوزآباد فراموش نشده که منجر به مضحکه وی توسط سران کشورها درسازمان ملل شد.تبلیغات نادرست یکی از ارکان برنامه ریزیهای تخریب مآبانه دشمنان است بنحوی که  ضد انقلابیون معتقدند حتی اگر مخاطبین صحت تبلیغات را نپذیرند بلکه نسبت به آن ذره ای شک کنند موفقیت و نزدیک شدن به هدف صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه بعد از هجمه و تخریب دشمن باید به نیروهای انقلابی تبریک گفت اظهار داشت: باید به آقایان رئیسی و، قالیباف و سایر اصولگرایان تبریک گفت، که دشمنان ملت ایران از احتمال پیروزی آنان در انتخابات به وحشت افتاده اند و برای تخریب آنان دست به هر کاری می زنند, البته این نوع تبلیغات بر پایه تصوری است که ضد انقلاب از مخاطبین در ذهن دارند. ضد انقلابیون مخاطبین خود را احمق و ساده لوح فرض کرده اند. کسانی که چنین ادعاهایی را باور می کنند یا حتی به امکان صحت آن شک می کنند باید خود را در زمره ساده لوحان بدانند واگر آن را برای دیگران ارسال کرده یا در نشر آن می کوشند عاملین بی مزد ضد انقلابیون بوده و یا اینکه در زمره مزدوران بیگانگان به شمار می روند.

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی در پایان با تشریح چرایی حمایت دشمن از جریانهای ضعیف سیاسی در داخل کشور گفت:  براینکه متاسفانه شاهد همسویی بین فتنه گران، منحرفین ( احمدی نژادی ها) منافقین، بهائیان ،طرفداران ،سلطنت طلب و دیگر عوامل مزدور کشورهای بیگانه از جمله امریکا، اسرائیل، انگلیس؛ عربستان وامارات در تخریب چهره های اصولگرا هستیم. جریان انحرافی معتقد است به مثابه این ضرب المثل که : "دیگی که برای من نجوشد سر سگ دران بجوشد"  حال که نمی توانم در انتخابات شرکت کنم و با فریب مردم به صحنه قدرت بازگردم باید به گونه ای عمل کنم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود از این جهت است که تلاش های گسترده ای جهت پیروزی عناصر ناتوان و منحرف توسط بیگانگان و نیروهای فریب خورده ایرانی خارج از کشور دیده می شود با این امید که با وخامت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم آنها خود را ناجی کشور معرفی کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها