امروز پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

در این رابطه اکسپرس نیوز نوشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای با حمایت از مقاومت مردم مظلوم کشمیر اعلام کردند: امیدوارم به زودی و با مقاومت مردم کشمیر کسانی که با قدرت نظامی بر آن‌ها حکومت می‌کنند عقب رانده شوند.

این رسانه مطرح پاکستانی با ستودن سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ایشان از مقاومت مسلمانان در کشمیر، افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین و میانمار حمایت کرده و این تلاش‌ها را عامل پیروزی دانستند.

دیلی پاکستان نیز به صورت ویژه سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده و نوشت: آیت الله خامنه‌ای از مقاومت مردم کشمیر حمایت کرده و ابراز امیدواری کردند که حکومت ظلم در منطقه اشغالی کشمیر به اتمام برسد.

در ادامه این گزارش آمده است: آیت الله خامنه‌ای از جنبش‌های آزادی‌خواه کشمیری حمایت کرده و آنها را برخاسته از دل مردم این منطقه دانستند.

سایت جاویدچوهدری نیز به انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخته و بیانات ایشان را بسیار خوب و تأثیرگذار توصیف کرد.

در این سایت تصریح شده است که آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: به زودی مقاومت مردم کشمیر سبب شکست کامل دشمنان در این منطقه خواهد شد.

گروه خبری پر طرفدار جنگ نیوز دیگر رسانه‌ای بود که سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده و نوشت: آیت الله خامنه‌ای علیه ظلم ارتش هند در منطقه اشغالی کشمیر به پا خواسته و اعلام کردند: مقاومت مردم مسلمانان جهان در کشورهای مختلف به نتیجه خواهد رسید و به زودی شکست کامل استکبار را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری دیلی آفتاب نیز در بخش ویژه‌ای سخنان رهبر معظم انقلاب در روز مبعث را باز نشر داده و به مواضع ضد آمریکایی ایشان اشاره کرده و آن را شایسته تحسین دانست.

رسانه‌های بزرگ پاکستانی توجه ویژه‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب دارند و سیاست‌مداران مطرح این کشور نیز بارها از توجه آیت الله خامنه‌ای به موضوع کشمیر تشکر کرده‌اند.

انتهای پیام/.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها