امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

شکست های همه‌جانبه استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف  در منطقه و هدر دادن هزاران میلیارد دلار بدون اینکه نتایج قابل قبولی برای متجاوزین و استکبار جهانی در پی داشته باشد ,  آنها ومزدوران منطقه ای شان را بر آن داشت دست به سوءاستفاده از مطالبات مردم بزنند و  طی روزهای اخیر،   تلاش همه‌جانبه، خود را در قالب تخریب اموال عمومی و سردادن شعارهای ساختارشکنانه در کنار اعتراضات آرام معیشتی مردم متمرکز کرده اند  قطعاً همچون گذشته، تلاش دشمنان برای غبارآلود کردن فضا و پیوند زدن مشکلات اقتصادی مردم با مسائل سیاسی، با ناکامی مواجه خواهد شد.

اما در این میان، حقیقت غیرقابل‌انکاری نیز وجود دارد و آن اینکه مردم حق‌دارند از بابت گرانی، تورم افسارگسیخته و بیکاری گسترده  جوانان، تخریب  اشتغال موجود و فقر و فساد گله‌مند باشند.

بی تردید این ناهنجاری ها در تراز جمهوری‌اسلامی ایران نیست بنابراین انتظار می‌رود تحرک جدی‌تر و اقدام مؤثرتری از سوی دولت محترم برای بهبود شاخص‌های مهم اجتماعی و کنترل هوشمندانه و منطقی اعتراضات مشاهده شود.

اعضای کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن تأکید بر حق مسلم آزادی بیان عموم ملت و همچنین لزوم برقراری آرامش در سطح جامعه و جدا کردن صف معترضان اجتماعی از اغتشاشگران و معاندان با انقلاب اسلامی، تأکید می‌نمایند مسوولیت چاره‌اندیشی فوری برای حل معضلات و برقراری امنیت و عدالت اجتماعی که خواسته اصلی همه مردم است، متوجه دولت محترم بوده و انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن، شاهد اقدامات مؤثر و اساسی جهت برقراری آرامش پایدار در سطح جامعه از سوی مسوولان محترم باشیم.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند. با تمام توان و استعداد فنی و مدیریتی خود آمادگی دارد تا تمام تجربیات خود را برای رفع مشکلات و بهبود مطالبات مردم هر زمان وهر کجا که لازم باشد در اختیار نظا مقدس جمهوری‌اسلامی ایران قرار دهد

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند                                             

          دبیر کل

  مسعود حکیم جوادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها