امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
واشنگتن تایمز عنوان کرد؛

روزنامه آمریکایی "واشنگتن تایمز" (Washington Times)، با انتشار یادداشتی به قلم یک دریادار بازنشسته آمریکایی، به گزافه گویی در رابطه با ایران پرداخته و ضمن معرفی کردن کشورمان به عنوان "نماینده شرارت در منطقه"، خوستار مبارزه عربستان و متحدانش با ایران شده است!

 

در یادداشت جیمز لاینز آمده است:

«سفر تاریخی ماه گذشته پرزیدنت ترامپ به عربستان سعودی و ملاقات او با سران بیش از 50 کشور عربی، حاکی از پایان دوره سازش با ایران بود.

 

اقدام ترامپ به رهبران این کشورها نشان داد که آمریکا با قدرت و جدیت وارد صحنه شده است. دیگر هیچیک از سران کشورهای عربی شکی ندارند که ترامپ مرد عمل و رهبری است که به وعده های خود عمل خواهد کرد.

 

اقدام ترامپ برای ایچاد ائتلاف میان کشورهایی که به دنبال شکست گروه های تروریستی و همکاری کشورهای عربی نشان داد که این کشورها نمی توانند نسبت به وجود شرارت و بدی در منطقه بی تفاوت باشند. اما نماینده این شر، تنها داعش و القاعده نیستند بلکه ایران نیز نماینده شرارت در منطقه و بزرگترین حامی تروریسم در جهان است[!]

 

از همین رو یکی از اهداف این نشست، منزوی کردن ایران بوده است. ترامپ باید منافع اساسی آمریکا در منطقه خاورمیانه را پیگیری کرده و در همین راستا از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای جلوگیری کرده و مانع از گسترش نفوذ ایران در سراسر منطقه شود.

 

پس از آن نیز طرح براندازی در ایران باید به اجرا درآمده و همچنین روابط آمریکا با متحدان منطقه ای تقویت و تحکیم شود.

 

آمریکا باید طرحی تهاجمی را برای براندازی در ایران در دستور کار قرار دهد. این اصل اول هرگونه برنامه ای برای بازگرداندن صلح و ثبات به خاورمیانه است.»

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها