امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

بسمه تعالی

بیانیه کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه‌قاره هند به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینیرحمة الله علیه

خانواده بزرگ کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه‌قاره هند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی، سالگرد ارتحال امام راحل را تسلیت گفته و یاد شهدای عزیز قیام خونین پانزده خرداد را گرامی می‌دارند.

قیام خونین پانزده خرداد سال 42 قیامی در حمایت از مرجعیت دینی و رهبر نهضت اسلامی بود، در چنین روزی مردم متدین و انقلابی با پذیرش همه مخاطرات دوران سیاه و نکبت‌بار شاهنشاهی به صحنه آمدند تا حمایت خود را از رهبر عالی‌قدر خود به نمایش گذارند.

بی‌گمان استمرار حرکت آن پیشگامان در پیروی از ولی‌فقیه زمان و خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) حضرت امام خامنه ایمد ظله العالی است که ضامن وحدت، انسجام و پیروزی ملت شریف ایران در تمام زمینه‌های اقتدار و سربلندی این ملت غیور می‌باشد.

کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه‌قاره هند ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و پایبندی کامل به امر ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه ایمد ظله العالی از عموم ملت شریف و متدین ایران اسلامی جهت حضور و بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه ایمد ظله العالی دعوت به عمل‌آورده و با ملت شریف و انقلابی ایران در حمایت از ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه ایمد ظله العالی تجدید پیمان می‌نماید.

 

 

کانون اسلامی فارغ                     التحصیلان شبه قاره هند

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها