امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
کد خبر: ۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
خروش حامیان رئیسی در بهارستان/گزارش لحظه به لحظه:
به گزارش سایت  خبری کانون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پس از سخنرانی در جمع مردم اسلامشهر به میان مردم بهارستان رفت تا در جمع آنان د رمصلی سخن بگوید.

 

او تصریح کرد: برای همه مردم خونگرم و همیشه در صحنه این منطقه ارزوی سربلندی دارم. افتخار و اقتدار ما در ایران به برکت خون شهیدان است. آنچه دشمنِ ما را از هرگونه تعرض باز می دارد، نه اینکه نمی خواهد بلکه نمی تواند، حضور مردم متدین و مخلص و امتحان پس داده است. آنچه سایه جنگ را از سر کشور دور کرده حضور مقتدرانه مردم است و به هیچ عنوان کم کردن سایه جنگ از کشور بدون مردم ممکن نیست.

 
او گفت: ضمن ارج نهادن به حضور مردم باید بررسی کنند و تصمیم بگیرند. سیاسی بودن یعنی شناخت نیازها و زمان است تا درست تصمیم بگیریم. 
 
او افزود: در کنار همه افتخارات کشور کشاورزان بهردلیل مشکلات زیاد به حاشیه شهرها مهاجرت می کنند.  خرید محصول کشاورزان باید تضمین شود و چه بازار محصول زیاد یا کم باشد باید خرید آن را تضمین کرد. 
 
او گفت: باید مشکل مسکن روستاییان حل شود و دولت موظف به ساخت دویست هزار مسکن روستایی است.
 
او افزود: کاملا این امکان وجود دارد که به کشاورزان تسهیلات دهیم تا برای آماده سازی زمین مشکلی نداشته باشند. 
 
او گفت: زنان روستایی و عشایری باید بیمه شده و شأن و منزلت زنان و دختران باید رعایت و شغل با کرامت داشته باشند.
 
او افزود: با امکانات فعلی ایجاد شغل میلیونی امکانپذیر است. بیکاری فزاینده خانواده‌ها را رنج می‌دهد و زمینه کسب و کار برای تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده نیست. کارگران مشغول کار هم بیکار می شوند. ما معتقدیم می توان این وضعیت را تغییر داد.
 
او ادامه داد: با مدیریت اب و خاک و انرژی می توان برنامه ای داد که کشاورزی برای کشاورز صرف کند و روستایی رغبتی به مهاجرت به شهر نداشته باشد. 
 
او گفت: باید زندگی حاشیه نشینان سامان و خدمات درمانی و شهری به آنها ارائه شود. باید برای انها تثبیت مالکیت شود. باید با مردم حاشیه نشین با کرامت برخورد شود و دولت بسیار سریع با کار جهادی و انقلابی مشکل حاشیه شهرها را حل کند.
 
او افزود: صنعتی شدن مناطق باید توام با امایش سرزمینی باشد. در بعضی مناطق کارخانه فولاد داریم و آب نداریم یعنی امایش سرزمینی درست انجام نشده است. باید در هر مناطق متناسب با اقلیم سرمایه گزاری شود. در بعضی شهرها اقداماتی انجام شده اما چون با کار کارشناسی همراه نبوده مشکل مردم بیشتر شده است. 
 
او گفت: مشکل آب با مدیریت قابل حل است و با مدیریت مشکل اراضی و آب شرب قابل حل است.
 
او تأکید کرد: معتقدیم می‌توانیم با توجه به امکانات و ظرفیت‌های کشور گره‌ها را با کمک مردم بگشاییم.  ما رنج از بیکاری و فقر و فساد اداری برای مردم را نمی پذیریم. 
 
رئیسی ادامه داد: هر توسعه اقتصادی فرع بر محیط زیست است و توسعه نباید زندگی محیطی مردم را به خطر بیاندازد. محیط زیست امر بسیار مهمی است. 
 
او گفت: مشکل فقر، بیکاری و تعطیلی کارخانه ها با مدیریت جهادی قابل حل است. هزاران کارخانه تعطیل شده اما با کمک مردم می توان انها را به مدار تولید بازگرداند. این یک شعار انتخاباتی نیست. در این دولت سه برابر دولت قبل نقدینگی تولید شده و اگر نیمی از ان صرف تولید شده بود مشکل بیکاری و فقر نداشتیم.
 
او افزود: ما گفتیم پیشگیری از فساد امکانپذیر است تا مردم شاهد فساد و تیتر فساد در روزنامه ها نباشند. با ایجاد سامانه جامع اطلاعاتی و بسیج دستگاه های نظارتی و گمرک می توان اقتصاد را شفاف کرد. باید مناقصه‌ها شفاف شود و در ویترین قرار بگیرد. مردم باید خبر داشته باشند که چه افرادی تسهیلات می‌گیرند و آیا در تولید آمده یا در سوداگری رفته است؟
 
او گفت: آیا حق است که بیکاران و جوانان تحصیلکرده دغدغه کار داشته باشند و چند نفر تسهیلات بگیرند و با سود ان زندگی کنند. 
 
او تأکید کرد: امکان رفع فقر مطلق و بیکاری و فساد اداری با یک مدیریت جهادی و انقلابی امکان پذیر است.
 
او گفت: اولین گام تغییر در مدیریت کشور به دست مردم در روز انتخابات رقم می خورد. ما کلید حل مشکلات را در دستان توانای جوانان و مردم می دانیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها