امروز پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
بهروز نعمتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی خبر داده است. این ستاد عصر روز گذشته با هدف حمایت از حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی اعلام موجودیت کرده است. 
 
این ستاد که بهروز نعمتی قرار است ریاستش را به‌عهده بگیرد، دیروز با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تهران آغاز به کار کرده است. 
 
بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که پیش از این در انتخابات مجلس دهم برای راهیابی به مجلس به لیست اصلاح‌طلبان پیوست. او و کاظم جلالی دیگر نماینده مجلس، در جریان انتخابات مجلس دهم با نام اصولگرایان، به مذاکره با حزب اصلاح‌طلب و حامی دولت یعنی اعتدال و توسعه پرداخته و سرانجام با رایزنی این حزب نام خود را وارد لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان کردند. 
 
لیست اصلاح‌طلبان در تهران در انتخابات مجلس دهم به‌طور کامل رأی آورد و کاظم جلالی به‌همراه بهروز نعمتی با استفاده از نام اصولگرایان میان اصلاح‌طلبان وارد مجلس دهم شدند و اعضای این لیست از جمله بهروز نعمتی با چهره‌های اصلاح‌طلبان و برخی سران فتنه 88 نیز دیدار کردند. 
 
سابقه اصولگرایانی که خود را حامی اصلاح‌طلبان و کاندیداهای آنها معرفی می‌کنند، به سال 88 بازمی‌گردد؛ آنجایی که فردی نه‌چندان مشهور یک ستاد به نام اصولگرایان به راه انداخت و ستادش را "ستاد مرکزی جبهه اصولگرایان حامی میرحسین موسوی" کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم معرفی کرد. 
 
در آن دوره نیز این خبر بازتاب زیادی داشت، چه اینکه در آن مقطع، اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده بودند که اصولگرایان به‌احتمال بسیار زیاد پیروز انتخابات خواهند شد لذا برای ایجاد تغییر در افکار عمومی نیاز بود که اعلام شود اصولگرایان هم حامی میر حسین موسوی هستند؛ چیزی که امروز هم مشابه آن و تحت عنوان ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی به‌ریاست بهروز نعمتی انجام شده است. 
 
حالا اصلاح‌طلبان قرار است که دوباره با استفاده از نام اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری کار تبلیغاتی خود را پیش ببرند تا شاید وضعیت نگران‌کننده روحانی در نظرسنجی‌ها را جبران کنند؛ مأموریت این کار هم به یک عضو لیست اصلاح‌طلبان! به‌نام بهروز نعمتی واگذار شده است. 
تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها