امروز پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
طبق اخبار شنیده شده، هنوز مهرداد بذرپاش حضور خود را در قامت رقیب اعتدالیون اعلام نکرده که توپخانه های رسانه ای هر دو جناح کمر به حذف وی از عرصه انتخابات ۹۶ بسته اند !

این که راستگرایان به جهت تکثر کاندیداها به شیوه های رسمی و تکراری سال ۸۴ که هیچ یک به آن پایبند نبوده اند محدودکردن کاندیداهای خود در دو یا سه گزینه را کلید زده اند و به بهانه های سن و سال ، رجل سیاسی ومصاحبه های کذایی هریک به سهم خود رقیبان درون جناحی را خط می زنند طبیعی است، اما دراین نگارش اهداف جبهه متحد اصلاح طلبان واعتدالگرایان، از تخریب مهرداد  بذرپاش مورد بررسی قرار خواهد گرفت!

حدود دو ماه پیش، کرباسچی در جلسه ای با رسانه های اصلاح طلب با نام بردن از مهرداد بذرپاش وی را رقیب خطرناک انتخابات ۹۶ دانست و در همین جلسه دستور تخریب وی را صادر کرد!

به فاصله ی چند روز موج توئیت های تخریبی از سوی افراد جریان رسانه ای نزدیک به دولت و اصلاح طلبان بر علیه بذرپاش به سمتش سرازیر شد.

پس از توئیت های فراوان نوبت به کانال های تلگرامی رسید و به فاصله ای کوتاه این سونامی تخریب علیه بذرپاش، خبرگزاری ایلنا،سایت های  فرارو ، صراط (که اکنون نان خود را در جبهه اعتدال تیلیت می کند) و حتی روزنامه های  آرمان ،قانون و  شرق را هم درنوردید!

آنچه مهم است اغلب این موارد به نوعی سعی دارند بذرپاش را در کنار احمدی نژاد قرار دهند و سپس او را تخریب نمایند! از این تخریب ها آنچه در اذهان سیاسی متبادر می شود سه هدف عمده است که جبهه اصلاح طلبان برای آن تلاش می کند:

۱- توجه دادن به اطرافیان رسانه ای خود،  که هرچه در چنته دارند برای تخریب کسی که توان رویارویی در مناظرات با اعتدالیون را دارد رو کنند.

۲- گرای قلابی به شورای نگهبان برای اینکه حساسیت این شورا به نزدیکی بذرپاش و احمدی نژاد برانگیخته شود.

۳- تشکیل شبه دوقطبی احمدی نژاد روحانی  (که با درایت رهبر معظم انقلاب از آن جلوگیری شد) در انتخابات با دوقطبی  بذرپاش روحانی !

اما به نظر می رسد آنان در این رفتارهای خود دچار اشتباهات محاسباتی سیاسی شده اند و این امر باعث شناخته شدن بهتر مهرداد بذرپاش که این روزها نشان داده است بعنوان یک کاندیدای فراجناحی توجه انقلابیون و عدالتخواهان را به سوی خود جلب کرده است، خواهد شد.

منبع : حامیان ولایت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها