امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱
کد خبر: ۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
اطلاعیه محمود احمدی نژاد درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96، بیش از هر کس دیگری، امیدهای مشاور جوان او را نقش بر آب کرد.

به گزارش صراط، محمود احمدی نژاد در اطلاعیه خود حمایت از هر کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را منتفی دانسته است.

این اطلاعی در حالی صادر شده که در هفته های اخیر، فعالیت های انتخاباتی مهرداد بذرپاش، مشاور جوان رییس جمهور سابق جدی تر از قبل دنبال شده و بنابر شواهد، او حساب ویژه ای روی حامیان احمدی نژاد و جذب این طیف از رای دهندگان به سمت خود باز کرده بود.

تیر خلاص احمدی‌نژاد بر پیکر مشاور جوانش
البته بالطبع رفتار احمدی نژاد در سال های اخیر به گونه ای بوده است که بعید است به جز مشایی و برخی افراد در طیف او، از کس دیگری حمایت علنی کند. این نکته را هر سیاستمداری به خوبی می داند به ویژه کسی مانند بذرپاش که همه پله های ترقی را از مشاور جوان بودن تا ریاست سازمان ملی جوانان، مدیرعاملی سایپا و .. را به واسطه احمدی نژاد پیموده است.

با این وجود او امیدوار بود که حامیان احمدی نژاد را بدون اعلام رسمی حمایت او جلب کند. به بیان دیگر، او امیدوار بود تا چنین القا کند که کاندیدای مطلوب احمدی نژاد است. از همین رو، جمع شدن برخی نزدیکان احمدی نژاد در اطراف او، به القای این موضوع کمک می کرد. با این وجود نکته قابل تاملی در اطلاعیه احمدی نژاد وجود دارد که این امید بذرپاش را هم به باد داده است.

احمدی نژاد در اطلاعیه خود تاکید کرده "صریحا اعلام می نمایم که این نوع شایعات و اخبار حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد ، خلاف واقع است و قویا تکذیب می شود."

در هفته های اخیر برخی نزدیکان احمدی نژاد از جمله چند تن از وزرای او در ستاد بذرپاش آغاز به کار کرده اند و برخی دیگر نیز به طور غیررسمی به حمایت از او برخاسته اند. با این وجود، احمدی نژاد به طور تلویحی از همه این فعالیت های نزدیکانش اعلام برائت کرده است.

با این حال، باید منتظر ماند و دید مشاور جوان سابق احمدی نژاد که همه تخم مرغ های خود را در سبد حامیان احمدی نژاد قرار داده بود چه تصمیمی درباره انتخابات آتی و این ضربه بزرگی که به او وارد شد، خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها