امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
در مورد ساخت 1000 واحد مسکونی برای مددجویان استان گیلان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در قالب هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان تحت پوشش است که به‌صورت مشترک با همکاری سپاه انجام شد.

وی با بیان اینکه بحث شناسایی افراد، طراحی نقشه و اخذ پروانه ساختمانی بر عهده کمیته امداد امام(ره) است، افزود: اقدامات اجرایی از ابتدا تا انتهای ساخت مسکن برای مددجویان را سپاه بر عهده دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه این مسکن‌ها در 6 استان کشور، از جمله گیلان احداث می‌شوند، تصریح کرد: امیدواریم تا 110 روز آینده به خانواده‌ها تحویل داده شود.

محمدی با اشاره به اینکه متوسط هر واحد مسکونی 50 متر و متوسط هزینه هر متر 600 هزار تومان است، اظهار کرد: از این میزان کمیته امداد 15 میلیون تومان را به‌صورت نقد، 10 میلیون را در ازای زمین و سایر تسهیلات و 5 میلیون را سپاه از طریق مشارکت مردمی برای مددجویان سرمایه‌گذاری می‌کند که امیدواریم مددجویان صاحب واحد مسکونی برای زندگی شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خاطرنشان کرد: خانه‌ها به‌صورت رایگان در قالب کمک مقام معظم رهبری به مددجویان اهدا می‌شود و سپاه نیز از طریق مشارکت مردمی و اعتبارات خود هزینه‌های لازم را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها