امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
محمدعلی پور مختار نماینده راه یافته به مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور در سفر 2 روز گذشته به یزد، گفت: صحبت های ساختارشکنانه روحانی رئیس جمهور در یزد این پیام را برای ما اصولگرایان دارد که نیاز به اتحاد و وحدت داریم و باید بیش از گذشته به سمت همدلی و هماهنگی برویم.

وی در خصوص ریاست مجلس دهم گفت: رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس دهم اولویت ما اصولگرایان خواهد بود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان است که امیدواریم با همین رویکرد انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس پیش برود.

پورمختار افزود: اصلاح طلبان هم با لابی گری دارند کارشان را جلو می اندازند و حتما چنین اتفاقی نمی افتد.

وی با اشاره به همراهی محمدرضا عارف با رئیس جمهور در یزد گفت: با توجه به اظهارات ساختار شکنانه روحانی در یزد، آقای عارف باید موضع خود را روشن و اعلام کند که نظرش در مورد اظهارات روحانی چیست.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحانی باید با در نظر گرفتن مصالح نظام و مبتی بر واقعیت صحبت کند و نباید حرفهای ساختار شکنانه بزند.

پورمختار اضافه کرد: رئیس جمهور بجای حل معضلات اقتصادی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم، با طرح مسایل سیاسی، کشور را به سمت حاشیه می برد.

منتخب مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس دهم گفت: قطعا مجلس دهم چنین اجازه نمی دهد تا این رفتارهای ساختار شکنانه ادامه یابد.

پورمختار تصریح کرد: رئیس جمهور باید پیگیر عدم اجرای برجام و لغو نشدن تحریمها  از سوی غربیها، باشد. بیکاری به 40 درصد رسیده و روحانی باید در این زمینه صحبت کند.

وی افزود: ان شاالله اکثریت مجلس دهم بنا بر مصلحت و ضرورت توجه به مطالبات اصلی مردم تصمیم گیری خواهند کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها