امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳
کد خبر: ۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
از زمانی که سفر رییس جمهور به استان سمنان لغو شد و در مازندران نیز مردم نیامدند و در نتیجه استاندار سمنان و معاون سیاسی استاندار مازندران تغییر کردند مدتی بود که دیگر خبری از سفرهای استانی ایشان نبود انتخابات خبرگان نیز حکایت از  سقوط این محبوبیت دارد زیرا آقای روحانی به رغم این که تا زمان برگزاری انتخابات در رادیو تلوزیون فعال بود و در همه لیست جامعه مدرسین و روحانیت و لیست هاشمی و اصلاح طلبان در راس قرار داشت ولی نفر سوم شد و از مجموع 4600000نفری که در انتخابات مجلس شرکت کردند تنهاحدود 2میلیون به وی رای دادند یعنی کمتر از نصف آرای 48درصدی  مردم تهران . یعنی حدود 20 در صد از رای دهندگان و 10درصد کسانی که در تهران بزرگ از حق رای برخوردار بوده اند! حال اگر این فرضیه را به استان دیگری مانند خراسان رضو ی یا شمالی و جنوبی ببرید که حتی یک اصلاح طلب رای نیاورده آن وقت چه اتفاقی می افتد؟ آیا اگر آقای روحانی در یکی از این استان ها و حتی استان سمنان که محل تولدش می باشد چند در صد رای می آورد؟
 
خوب بود به جای سفر به استان یزد یکی از آن استان ها را انتخاب میکرد تا معلوم شود چقدر محبوبیت دارد. انتخاب استان یزد بر ای سفر استانی آن هم در شرایطی که هنوز تب وتاب انتخاباتی فروکش نکرده است با نطق یک روز قبل آقای روحانی درباره موضوع ممنوع التصویر نبو دن خاتمی و تبد یل شدن شهر بادگیرها به شهر بنرها و آن هم بنرهایی که با تصاویر نیمه بدن خاتمی همراه بود و بعد هم پاره شدن نظام مند آن ها جای بسی تامل داشت در عین حال تعطیلی ادارات و آوردن دانش آموزان مدارس و ر وستاییان برای مراسم امری بود که در همه جای مراسم خودش رانشان می داد.
 
اظهارات رییس جمهور در برنامه تلویزیونی و در مراسم یزد در حمله مجدد به دولت قبل  و این که حتی یک اشتغال ایجاد نکرده! و این که رهبری به جز در مورد هسته ای به دولت ایشان اجازه مذاکرات نداده است نشانه همان کاهش شدید محبو بیت است
وی می خواهد از یک طرف تقصیرها را به گردن دولت قبل بیاندازد و از طرف دیگر به گردن رهبری که اجازه محدود برای ایشان صادر کرده اند! و گرنه الآن همه مشکلات کشور حل شده بود. براستی آیا وقت آن نرسیده که کسی از آقای رییس جمهور پاسخ بخواهد که دولت ایشان تا کنون چتد شغل ایجاد کرده است؟ و تا چه زمانی مردم باید به نای تلاش برای حل معضلات اقتصادی اشان شاهد حملات پی در پی به دولت قبل باشند؟ و آیا دولت در همین محدوده ای که رهبری به آن ها اعتماد کرده است درست عمل کرده اند؟آیا در برابر واگذاری سرمایه عظیم ملت در صنعت هسته ای همان چند مورد  تحر یم ادعایی از جمله سوییفت موفقیتی کسب کرده است؟متاسفانه پس از گذشت40 روز  از اجرای برجام هنوز خبری از تحقق وعده های طرف غربی نیست.!
ظاهرا قرار است با اجرای برجام 2 و 3 قدرت دفاعی موشکی هم واگذار کنیم و پشت همه دوستانمان در عراق  و سوریه لبنان و یمن نیز  خالی کنیم تا به وعده رفع تحریم ها باز دلخوش باشیم. البته این روزها با سیاسی کردن فضای کشور دولت در صدد است از پاسخگویی به وعده های انتخاباتی اش طفره برود ولی بی تردید روز یوم الحساب ملت فراخواهد رسید که در انتخابات ریاست جمهوری آینده بای  به یکایک آن هاپاسخ داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها