امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تروريستي خواندن حزب الله لبنان را اشتباه راهبردي و مغاير مصالح امت اسلام خواند و گفت: حزب الله در اين سال ها آبروي اسلام و مايه عزت مسلمين بوده است.
    به گزارش فارس، سردار سرلشکر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در واکنش به تروريستي خواندن حزب الله لبنان از سوي شوراي همکاري خليج فارس و کشورهاي عضو اتحاديه عرب شرکت کننده در اجلاس تونس اظهار کرد: حزب الله فرزند ملت لبنان است و هداياي بسيار بزرگي براي مردم اين کشور به ارمغان آورده است.
    وي افزود: اخراج صهيونيست ها از جنوب لبنان و پاکسازي اين منطقه از لوث وجود نحس صهيونيست ها و ايجاد سپر دفاعي نفوذناپذير برابر رژيم صهيونيستي از جمله هدايايي است که با اراده حزب الله به مردم لبنان داده شده است.
    سرلشکر فيروزآبادي با برشماري ره آوردهاي مقاومت اسلامي و حزب الله لبنان براي مردم اين کشور و بلکه کشورهاي منطقه تصريح کرد: ايستادگي و مقاومت تمام عيار برابر تجاوز صهيونيست ها که قصد اشغال لبنان را داشتند و همچنين تلاش براي وحدت و وفاق گروه ها و جريان هاي مختلف اين کشور براي حمايت از مصالح و منافع ملي از واقعيات غيرقابل انکار است که با نقش آفريني هاي حزب الله طي ساليان اخير در اين کشور رقم خورده است.
    رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: درخشان ترين تاثير حزب الله لبنان را بايد در قوت قلب فلسطيني هاي مظلوم براي مقاومت برابر صهيونيست ها جست وجو کرد که جلوه حقيقي آن در جنگ هاي سه گانه 22 روزه، 8 روزه و 51 روزه در معرض قضاوت قرار دارد.
    سرلشکر فيروزآبادي تصميمات اخير بيعت کننده ها با اسرائيل در شوراي همکاري خليج فارس و اجلاس تونس را بسيار شتاب زده، نسنجيده و مغاير با مصالح و خواست امت اسلام تلقي و تاکيد کرد: ترديدي نيست اين اقدام تحت فرمان صهيونيست ها و به دستور دشمنان قسم خورده اسلام عزيز و پيامبر اعظم (ص) صورت پذيرفته است.
    واکنش سرلشکر فيروزآبادي به تروريستي خواندن حزب الله: حزب الله آبروي اسلام و مايه عزت مسلمين است
    


 روزنامه كيهان، شماره 21299 به تاريخ 17/12/94، صفحه 10 (اخبار كشور)      

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها