امروز چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
ارتحال برادر عزیزمان مکی(تاریخچه همه تلخی ها و شیرینی های دوران پر ماجرای دانشجویی) باعث تاثر و تالم گردید

خواهر گرانقدر سرکار خانم سیاحی 
ارتحال برادر عزیزمان مکی(تاریخچه همه تلخی ها و شیرینی های دوران پر ماجرای دانشجویی) باعث تاثر و تالم گردید، این مصیبت بزرگ را خدمت شما و سایر بازماندگان داغدارش از صمیم قلب تسلیت گفته و برای آن درگذشته رحمت و غفران الهی و نیز برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم.

                                         مسعود حکیم جوادی
                              دبیر کل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند


پیام تسلیت سایر دوستان : 
پیام تسلیت برادر مسعود محمد زمانی  : 
خاطرات بسیاری همه از او در یاد داریم، ازبنگلورکه نامش لرزه براندام منافقین و ضدانقلاب می انداخت تا جبهه وگروه کوثر ازصداقت و سادگی و صفا و صمیمیت مثال زدنی  آن عزیز خدایا خبر فوت مکی عزیز قلبمان راسوراند مارا داغدار کرد به خانواده اش صبر جمیل عنایت کن که براستی رفتن چنین عزیزی بسیار بسیار سخت است راضیم به رضای تو

پیام تسلیت خسرو رضا زاده : 
مرحوم مکی در سخت ترین شرایط بدون هیچ گونه چشم داشت وامر مصادره به مطلوبی به یاری برادران اسلامی خود در بنگلور شتافت. باشد که خدای متعال اورا در جوار قرب خودش از نعمات بهشتی بهره مند فرماید. فقدان این برادر عزیز را به خانواده محترم و دوستان تسلیت وتعزیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت برادر عموچی : 
سلام وتسليت به ياران وهمدردان دوران مبارزه درديار غربت وهمسرباووفاى خستگى ناپذير ايشان كه  دردوران سخت برادران انجمن ومرحوم مكى رايارى ميكرد اين مصيبت جانگداز را به خانواده داغداروشمابرادران عزيزم تسليت عرض مينمايم براى شادى روحش صلوات وفاتحه قراءت فرماييد. 



پیام تسلیت برادر مرتضی عاملی :
میسوزیم وشمارا نمیبینیم ونمی یابیم
نگاه پاک ومهربانت راکه همیشه نثار ما
میکردی نمیبینیم .
ازگرمای وجودت بی بهره ماندیم وتنها
بااین باورکه توهنوزسنگ صبورما هستی باتو درد دل می گوییم.
باقلبی اکنده ازغم واندوه مصیبت 
وارده رابه خانواده محترم وبرادران و
خواهران کانون تسلیت میگوییم
ازخداوند متعال صبر وشکیبایی برای
برای شما دوستان وخانواده محترم آرزومندم

پیام تسلیت  برادر حسن عطایی : 

انا لله وانا الیه راجعون ، سفر غمبار و جان سوز آزاده سرافراز، زنده یاد برادر گرامی مکی مقدمی زاده شوشتری ، همسر و همراه سرکار خانم سیاحی و مدیر کل گمرکات استان فارس را به همه ،فامیل،دوستان،آشنایان و  کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند و کلیه وفاداران صدیق انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات اخروی را برای ایشان  ودر پناه عنایت پروردگار از نعمت همجواری رسول اکرم و ائمه هدی و نعم الهی در بهشت برین ، آرزومندم و برای بازماندگان محترم ایشان خصوصا"همسر مکرمه اش صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها