امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
در پی انتشار مجدد اخباری مبنی بر اینکه در روزهای آینده از مستند «50 سال با پرسپولیس» رونمایی خواهد شد، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، مورادی را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است؛

باشگاه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم قاره کهن، همواره مورد توجه خیل عظیم جامعه و هواداران قرار دارد و از این رو مسائل مربوط به آن دارای حساسیت فراوانی است. به همین دلیل همواره وسوسه و جذابیت فعالیت در این حوزه بویژه از جهت منافع مادی برای افراد حقیقی و حقوقی وجود دارد. بر این اساس برای حفظ منافع باشگاه بزرگ پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن نیاز است تا هرگونه فعالیت در این حوزه با هماهنگی و تحت نظارت عالی باشگاه صورت بگیرد.

این در حالی است که طی روزهای اخیر بار دیگر با انتشار اخباری مبنی بر رونمایی از مستند «50 سال با پرسپولیس» روبرو بوده‌ایم. اقدام برای این امر بدون اخذ مجوزهای لازم از مدیریت باشگاه پرسپولیس و در شرایطی صورت می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس در جریان این مراسم و محتوای مستند یاد شده نیست و از این جهت، مورد تائید نخواهد بود. ضمن آنکه مراتب به اطلاع مراجع ذیصلاح رسیده است. همچنین به اطلاع می‌رساند، تولید این فیلم از سوی باشگاه پرسپولیس نیست و افراد دست‌اندرکار در آن با باشگاه در ارتباط نیستند.

ضمن آنکه از کلیه افراد حقیقی و حقوقی که قصد دارند در حوزه‌ای از امور تجاری، صنعتی و خدماتی گرفته تا فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با نام و نشان پرسپولیس فعالیت کنند تقاضا می‌شود، برای انجام این امور ابتدا نسبت به انجام مذاکرات، توافق و اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند و حتی اگر قراردادهایی پیش از این داشته‌اند، باید مورد بررسی و تائید قرار بگیرد و هماهنگی‌های لازم جهت اخذ مجوز انجام شود.

بدیهی است، هرگونه فعالیت خارج از این اصول، نقض حقوق قانونی این باشگاه و هواداران میلیونی آن تلقی خواهد شد که اقدامات حقوقی و قانونی مقتضی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها