امروز پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیانیه»

 

اعضای کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، حدود دو سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همراهی و وحدت مثال زدنی، انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی هند را توسط شهیدِ بزرگوار، شهید سرافراز (ازشهدای هفتم تیر)، شهید توسلی و تعدادی دیگر از برادران ایمانی، تشکیل و ولایت مدارانه به فعالیت های فرهنگی، تشکیلاتی، صدور انقلاب و مبارزاتی خود پرداخت. در این زمان ها انتشار نشریاتی مانند کوثر و توسل با تیراِژهای بالا، کام تشنه مسلمانان شبه قاره هند را از اخبار صحیح انقلاب اسلامی سیراب نمود.

حضور تقریبا طولانی و اثرگذار مقام معظم رهبری در جمع برادران و خواهرانِ فعالِ انجمن اسلامی دانشجویانِ هند و شرکت در تشکل های مسلمانانِ هندِ هوادارِ انقلاب اسلامی، حکایتی راستین و به یاد ماندنی است که هرگز از خاطره ها محو نمی شود.

مبارزه با استکبار، گروهک های ضد نظام اسلامی و منافقین کوردل در راستای تداوم انقلاب اسلامی، در راس برنامه های انجمن اسلامی دانشجویان هند قرار گرفت.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، فارغ التحصیلانِ مسلمان و ایرانیِ شبه قاره هند برای حضورِ پرشور در سنگرهای خدمت و بعداً حضور در جبهه های دفاع مقدس، به ایران اسلامی بازگشتند.

اگر امروز ایران اسلامی همچون نگینی در بین کشورهای اسلامی می درخشد و در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، دفاعی و بین المللی به دستاورد های مهمی دست یافته، همه به برکت حرکت هایی است که ولایت مدارانه، نهال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

اکنون که سی و شش سال از حادثه تاریخی و جاودانه انقلاب اسلامی با رهبری مردی از تبار ابراهیم (ع) ، حضرت امام خمینی (ره) می گذرد، اعضای کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند همراه مردمِ ولایت مدارِ ایران اسلامی، همانند کوهی استوار، با صلابت و با پیروی از ولی امر زمان خود در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین المللی، با بصیرت در صحنه ایستاده اند. و در راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی ورزند و با بصیرتی مثال زدنی به میثاق خود با آرمان های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

اکنون با ورود به سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی، صهیونیسم جهانی در راستای دشمنی با اسلام  و با کمک اردوگاه غرب، گروه های تکفیری را به وجود آوردند تا اعمال شیطانی و غیرانسانی گروه های تروریستیِ ساختِ صهیونیسم و غرب را به اسلام نسبت  دهند و این در حالیست که غرب وقیحانه با توهین به رسول اکرم (ص) قلب میلیاردها مسلمان و انسان آزاده را آزرده و اسلام ستیزی را پیشه خود ساخته است.

اعضای کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با شرکت پرشور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، ضمن تداوم بیعت با مقام والای ولایت، حضرت امام خامنه ای، مردمِ پرشور و با بصیرت ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می نماید تا بار دیگر جهانیان بدانند که به برکت مردمِ بصیر و همیشه در صحنه و با رهبری های داهیانه ولی فقیهِ زمان، حضرت امام خامنه ای، دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

 

                                   دبیرکل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

                                                       مسعود حکیم جوادی

 

.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها