امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
پيكر 4 شهيد مدافع حرم بر روي دستان مردم چهار شهر كشور تشييع و به خاك سپرده شد.


به گزارش خبرنگار کيهان از مرند، پيکر شهيد روح الله طالبي ديروز بر دوش مردم مرند تشييع و براي خاکسپاري به شهر کشکسراي منتقل شد. اين شهيد متولد 1366 شهر کشکسراي مرند بود که از وي يک دختر 3 ماهه به يادگار مانده است.
    روح الله طالبي در تاسوعاي حسيني در نبرد با گروه هاي تروريستي تکفيري در سوريه به شهادت رسيد.
    همچنين مردم جويبار مازندران پيکر شهيد عباسعلي عليزاده نخستين شهيد مدافع حرم اين شهرستان را تشييع و براي خاکسپاري در زادگاهش به روستاي سروکلامنتقل کردند.
    شهيد عباسعلي عليزاده از پاسداران بازنشسته شهرستان جويبار بود که به صورت داوطلبانه براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) به سوريه اعزام شد و هفته پيش به شهادت رسيد.
    به گزارش خبرگزاري ها مردم شهريار هم پس از اقامه نماز جمعه پيکر سجاد عفتي از شهداي حرم را تشييع و در گلزار شهداي کهنز به خاک سپردند. اين شهيد متولد 1364بود که در سالروز شهادت امام حسن عسگري(ع) توسط گروه هاي تروريستي تکفيري در سوريه به شهادت رسيد.
    همچنين شهروندان اصفهاني صبح ديروز پيکر شهيد علي شاه سنايي را از ميدان فيض به سمت گلستان شهداي اصفهان تشييع و در آنجا به خاک سپردند. شاه سنايي هفته گذشته در نبرد با گروه هاي تروريستي در سوريه به شهادت رسيد.
    تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در باغملک پيکر شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) فرامرز رضازاده ديروز با حضور مردم مومن و شهيدپرور باغملک در استان خوزستان تشييع و به خاک سپرده شد.
    به گزارش ايرنا، پاسدار شهيد رضازاده چندي پيش در نبرد با نيروهاي تکفيري و تروريستي در سوريه شربت شهادت نوشيد. در آيين تشييع اين شهيد گرانقدر که قشرهاي مختلف مردم، مسئولان محلي و نيروهاي انتظامي و نظامي و خانواده هاي معظم شهدا حضور داشتند مردم بر تداوم راه پرافتخار شهدا و اطاعت از مقام عظماي ولايت تاکيد کردند.
    حجت الاسلام ميراحمدرضا حاجتي امام جمعه موقت اهواز بر پيکر اين شهيد نماز گزارد.
    تشييع پيکر پاک شهداي مدافع حرم در 4 شهر / پيکر 4 شهيد مدافع حرم بر روي دستان مردم چهار شهر کشور تشييع و به خاک سپرده شد.
    


 روزنامه كيهان، شماره 21240 به تاريخ 6/10/94، صفحه 10 (اخبار كشور)      

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها