امروز سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
دومين کاروان روايت فتنه با موضوع بازخواني وقايع سال ۸۸ و حضور شاهدان عيني آن واقعه در تهران برگزار شد.
    کاروان طلبگي «روايت فتنه»، بازخواني دو روزه خود از وقايع سال 88 را صبح روز پنج شنبه از مدرسه فيضيه قم و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز کرد و در ادامه با حضور در مناطق مختلف تهران در روز جمعه به روايتگري اين فاجعه در سال 88 پرداخت.
    اين کاروان در ابتداي حرکت خود با حضور در بيت حضرت آيت الله حسين نوري همداني، از بيانات ارزشمند اين مرجع عالي قدر بهره برد.
    در ادامه، طلاب و روحانيان کاروان «روايت فتنه» با حضور و تجمع در حياط مدرسه فيضيه بر روشنگري و بصيرت افزايي نسبت به فتنه 88 تاکيد کردند. همچنين طلاب و روحانيان کاروان «روايت فتنه» در مقبره شهيدان شيخ فضل الله نوري، مفتح در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به روايتگري تاريخ مشروطه پرداختند .
    کاروان روايت فتنه عصر روز پنج شنبه براي ادامه برنامه هاي خود جهت روايتگري وقايع سال 88 عازم تهران شد و در نخستين برنامه خود در تهران، در نشستي با حضور دکتر سعيد جليلي به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.
    در ادامه، کاروان روايت فتنه با حضور در ناحيه مقاومت حمزه سيد الشهداء(ع) که سال 88 مورد تعرض فتنه گران قرار گرفته بود، از روايتگري يکي از فعالان سياسي و اجتماعي درباره جزئيات وقايع هجوم فتنه گران به پايگاه ها و ناحيه هاي بسيج بهره مند شدند.
    همچنين طلاب و روحانيان کاروان «روايت فتنه» صبح جمعه در مباحثه اي طلبگي به نقش روحانيت در دفاع مقدس و وظيفه اين قشر در فتنه هاي پيش رو پرداختند. در ادامه صبح جمعه اعضاي کاروان به سمت پل کالج حرکت کردند تا روايت حوادث ظهر عاشورا و وقايع تلخ زير پل کالج را استماع کنند.
    همچنين کاروان روايت فتنه در ادامه با حضور در مسجد لولاگر از جريان به آتش کشيده شدن اين مسجد در محرم 88 و نيز ضرب و شتم نمازگزاران از سوي فتنه گران مطلع شدند. کاروان طلبگي «روايت فتنه» شامگاه جمعه در ادامه برنامه هاي خود با حضور در حسينيه قائم آل محمد(عج) منصور آباد شهر ري، با خانواده و هم رزم هاي شهيد حسين غلام کبيري ديدار کردند.
    در خاتمه اعضاي کاروان روايت فتنه بعد از مراسم يادبود شهيد حسين غلام کبيري به شهر قم بازگشتند.
    کاروان روايت فتنه وقايع سال 88 را بازخواني کرد
    


 روزنامه كيهان، شماره 21240 به تاريخ 6/10/94، صفحه 3 (اخبار كشور)      

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها