امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
اسناد و شواهدی که تاکنون هیچیک از فتنه‌گران نتوانسته‌اند صحت آن را به چالش بکشند به وضوح حکایت از آن دارد که فتنه 88 تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس طراحی شده و به صحنه آمده بود. این فتنه آمریکایی - اسرائیلی اگر به نتیجه می‌رسید، آمریکا کمترین نیازی به راه‌اندازی داعش نداشت، مگر داعش دنبال چیست که سران فتنه نبودند؟
حسین شریعتمداری که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده حقوق این دانشگاه حضور یافته بود، ابتدا با بیان اینکه شما دانشجویان را خواهران و برادران و بعضا فرزندان خود می‌دانم گفت: اخباری که با آن روبرو می‌شوید دو گونه‌اند نوع اول خبری است که هیچ سندی غیر از آورنده خبر ندارد، در این حالت فقط در صورت اطمینان به موثق بودن آورنده خبر می‌توان خبر را پذیرفت ولی در نوع دوم؛ خبر یا گزاره همراه با مستندات آن ارائه می‌شود، در این حالت نیازی به اطمینان و اعتماد به آورنده خبر نیست، بلکه خودتان می‌توانید با مراجعه به شواهد و اسنادی که ضمیمه خبر است، درباره صحت و سقم آن قضاوت کنید. این همان توصیه قرآن است که فبشر عبادی‌الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه. به آن بندگان من بشارت بده که اقوال و نظرات مختلف را می‌شنوند و بهترین آنها را برمی‌گزینند.
شریعتمداری در ادامه گفت؛ اسنادی که ارائه می‌کنم در طراحی فتنه از سوی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس و وطن‌فروشی سران فتنه کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد و خودتان می‌توانید درباره آن قضاوت کنید.
مدیر مسئول کیهان با اشاره به کلام حضرت امیر(ع) گفت: فتنه‌ها وقتی روی می‌آورند، شبهه ایجاد می‌کنند و هنگامی که عبور می‌کنند بصیرت و عبرت می‌آفرینند. از این روی، فتنه 88 داستانی است که بخش‌های پایانی آن تفسیر روشنی از بخش‌های نخست فتنه در اختیار می‌گذارد و به همین علت بود که با گذشت زمان بدنه فریب‌خورده فتنه به شدت ریزش کرد.
شریعتمداری در ادامه به اسنادی اشاره کرد و گفت؛ از چند سال قبل از فتنه 88، ده‌ها تن از کارشناسان برجسته سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس تحت عنوان‌های آکادمیک به ایران سفر کرده و با افرادی که بعدها در فتنه 88 به صحنه آمدند، نشست‌های پی در پی و طولانی و حتی تشکیل کارگاه‌های آموزشی داشته‌اند. وی در ادامه گفت؛ جان‌ کین عضو برجسته MI6، شاخه اطلاعات خارجی اینتلجنت سرویس انگلیس دوبار به ایران سفر می‌کند، جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی دو بار با خاتمی ملاقات داشته و چندین بار برخی از بازیگران فتنه در سفر به آمریکا با وی ملاقات‌های طولانی داشته‌اند. یورگن هابرماس، مشهورترین نظریه‌پرداز نافرمانی مدنی، به دعوت عطاءالله مهاجرانی، رئیس مرکز گفتگوی تمدن‌ها به ایران می‌آید و با برخی از عوامل اصلی جبهه اصلاحات نشست‌های کاری و آموزشی داشته است. «ریچارد رورتی» برجسته‌ترین نظریه‌پرداز عملیات سری «سیا» در جنگ‌های عقیدتی به ایران سفر کرده و با همان افراد نشست‌های آموزشی برقرار کرده است. جان ‌هیک معروف به احیاگر پلورالیزم دینی به دعوت ابطحی به تهران سفر کرده بود و افراد دیگری نظیر مایکل لدین و کنت تیمرمن، از بیرون هدایت فتنه را برعهده داشتند.
مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ فتنه 88 دقیقاً بر پایه فرمول سایر کودتاهای مخملی دنبال می‌شد و به همین علت بود که ما در کیهان همه مراحل آن را از قبل پیش‌بینی و افشا کرده بودیم. نظیر تشکیل کمیته صیانت از آراء، انتخاب یک رنگ، ادعای تقلب.
 شریعتمداری تصویری از صفحه اول کیهان 20 خرداد 88 که دو روز قبل از انتخابات چاپ شده بود را به حاضران نشان داد که در تیتر اول آن آمده بود «آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست».
مدیر مسئول کیهان گفت؛ ما که غیبگو نبودیم و فقط خدا از غیب مطلع است، بنابراین چگونه این مراحل را قبل از شروع اعلام می‌کردیم؟ تنها به این علت که فتنه 88 را تحت فرمول شناخته‌شده سایر کودتاهای رنگی به صحنه آورده بودند و مشتی وطن‌فروش اجرای داخلی آن را برعهده داشتند.
مدیر مسئول کیهان افزود؛ 9 دی حماسه‌ای بی‌نظیر و یا کم‌نظیر و ایستگاه آخر فتنه بود و گفت؛ در این فتنه همه گروه‌ها و جریانات و افراد ضد و مخالف اسلام و انقلاب به هم پیوسته بودند. از منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و ملی‌گرا‌ها، مدعیان اصلاحات و سرمایه‌داران گرفته تا عبدالمالک ریگی که 2 بار در مصاحبه با VOA اعلام کرد حاضر است افرادی را که به اسارت گرفته است در مقابل آزادی فتنه‌گران زندانی، آزاد کند.
شریعتمداری در ادامه گفت: فتنه‌گران برای هیچ مسئولیتی صلاحیت ندارند و در صورت حضور در مسئولیت‌ها، دست به خیانت می‌زنند.
وی افزود؛ آیا هیچ فکر کرده‌اید که چرا‌ آن‌ها با وجود آشکار شدن وطن فروشی و خیانت خود، حاضر به توبه و پوزش از مردم نیستند! آقای خاتمی در جلسات خصوصی اعتراف می‌کند که ادعای تقلب دروغ بوده است ولی حاضر به اعلام صریح آن نیست و بقیه نیز همین گونه‌اند؟ آیا این خودداری از اعتراف به خیانتی که امروز، دیگر آشکار شده است نشانه آن نیست که هنوز هم گروگان مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند و از ترس افشای بیشتر پشت پرده‌ها جرأت توبه ندارند؟!
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ متاسفانه با کم توجهی آقای دکتر روحانی، برخی از فتنه‌گران در سایه روشن‌های دولت ایشان حضور پیدا کرده‌اند و ناکامی‌های پی‌درپی دولت یازدهم را نمی‌توان با حضور این جماعت بی‌ارتباط دانست. قرار بود گشایش اقتصادی حاصل شود ولی رکود و گرانی غوغا می‌کند. آقای روحانی می‌گفت؛ فقط 30 درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌هاست و 70 درصد به مدیریت باز می‌گردد. خب! این گوی و این میدان، چه کرده‌اید؟ در مذاکرات هسته‌ای، امتیازات نقد داده‌ایم و حریف حتی به وعده‌های نسیه خود هم پایبند نیست که طرح اخیر موسوم به لغو روادید یعنی تحریم تجاری ایران که به امضای اوباما رسیده است تازه‌ترین نمونه آن است. جان‌کری می‌‌گوید امضاء کرده‌ایم ولی اجرا نمی‌کنیم! و انتظار دارد، تحریم تجاری قانونی شده را نادیده بگیریم و به قول شفاهی او اعتماد کنیم.
مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت؛ فتنه 88 ناکام مانده ولی دشمنی آمریکا که تمام نشده است بنابراین باید صحنه را بی‌وقفه رصد کرد و تحرکات دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آنها را به دقت زیرنظر داشت. وی گفت؛ فریب فضاسازی‌های کاذب را نخورید، مدعیان اصلاحات ژنرال‌های بی‌سرباز هستند، سر و صدا دارند ولی نفراتشان اندک و کم‌شمار است. نیروهای وفادار به انقلاب انبوهی متراکم و چند ده میلیونی هستند بنابراین اجازه ندهید جریانات آلوده فضا را به نفع خود مصادره کنند. باید پرچم‌ها را برافراشته نگاهداشت آنها برای پنهان کردن دست‌های خالی خود و سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های پی در پی خویش، هر روز یک مسئله حاشیه‌ای می‌سازند تا اذهان عمومی را از موضوع اصلی منحرف کنند.
 شریعتمداری با اشاره به تغییر ماهیت برخی از مسئولان سابق گفت؛ برای پی بردن  به هویت واقعی آنها باید تابلوهای آنان را با شناسنامه‌هایشان مقایسه کنید. برخی از آنان تابلوی سوابق قبلی خود را روی دست گرفته‌اند ولی براساس شناسنامه‌های جدید خود حرکت می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها