امروز جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کتاب «حاج‌قاسم» خاطرات سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که چندی پیش منتشر شد به زبان عربی ترجمه می‌شود.

علی اکبری مزد‌آبادی نویسنده دفاع مقدس و مدیر انتشارات «یا زهرا(س)» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از چاپ هفتم کتاب «حاج قاسم» خاطرات فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: کتاب «حاج قاسم» از ابتدای مهر که راهی بازار کتاب شده تا امروز که نیمه آذر است به چاپ هفتم رسیده، که در هر چاپ 5 هزار نسخه منتشر شده و در مجموع 35 هزار نسخه تاکنون از این کتاب روانه بازار کتاب شده است.

وی افزود: همچنین برای ترجمه این کتاب به عربی هم کارهایی کرده‌ایم که خبرهای آن در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

اکبری مزدآبادی گفت: یک کار برای شهید کاوه در دست دارم که کارهای پژوهشی آن را خودم انجام دادم که در قالب مجموعه کتاب‌های «یاران ناب» منتشر خواهد شد.

او در پایان گفت: همچنین کتاب خاطرات شهید بلورچی را نیز منتشر خواهیم کرد. از این شهید چندی پیش دست‌نوشته‌هایش را منتشر کرده بودیم.

بر اساس این گزارش، کتاب «حاج قاسم» حاوی سخنرانی‌های حاج قاسم از دوران دفاع مقدس تا دوره اخیر است که از دل این سخنرانی‌ها خاطراتی که در آن نقل شده با ذکر منبع و ماخذ در این کتاب ذکر شده است.

این کتاب به صورت چهار رنگ در 168 صفحه منتشر شده که بیش از 80 عکس نیز به صورت رنگی در صفحات این کتاب 7 هزار 500 تومانی قرار گرفته است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها