امروز شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

بازتاب این رزمایش دل آمریکا را به لرزه درمی‌آورد/ما در هر شرایطی مقاومت خواهیم کرد

 امیرپوردستان در مراسم پایانی رزمایش محمد رسول الله 3 گفت: نگاه نکنید این رزمایش به طور مثال در منطقه‌ای مانند تربت جام اجرا شد و بازتاب آن دل آمریکایی‌ها را به لرزه در می آورد.

وی با اشاره به حوادث کربلا و بعد از آن گفت: در حوادث پس از عاشورا حضرت زینب(س) جمله ای را می فرمایند که دنیایی از معانی و معارف در همان کلام مستتر است، جمله چیزی "جز زیبایی ندیدم" یعنی ما با شناخت وارد شدیم و فرجام کار که کشته شدن است را می‌دانستیم، یعنی همه به تکلیف‌شان عمل کردند و کسی کم نگذاشت و هر چه در بضاعتشان بود را پای کار آوردند.

امیر پوردستان افزود: پیام این رزمایش هم همین است، اگر تحریم‌مان کنند، اگر امکانات باشد یا نباشد، اگر عده‌مان زیاد یا کم باشد، ما ایستاده ایم، در هر شرایطی چه سرد، چه گرم و چه باد یا باران باشد ما ایستاده ایم و کارمان را انجام می‌دهیم، هیچ بهانه ای از هیچ کس در پیشگاه خداوند قابل قبول نیست؛ همه باید با تمامی بضاعت‌شان وارد شوند، مانند همین چیزی که در این رزمایش شاهد آن بودیم.

وی در پایان از امیران، فرماندهان، روحانیون، سربازان و سایر شرکت کنندگان و دست اندرکاران رزمایش بزرگ محمد رسول الله 3 تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها