امروز پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کانون : تشکل متکی در بیانیه‌ای خطاب به حسن روحانی اعلام کرد: کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به دلیل خاستگاه دانش‌آموختگان خود واجد ظرفیت‌هایی است که در فضای فعلی می‌تواند کلید حل پاره‌ای از معضلات باشد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به دبیرکلی منوچهر متکی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک و اعلام همکاری با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت آورده است: ملت ما در حماسه حضور 24 خرداد دیگر بار بینش و بصیرت و درستکاری خود را در درک هدایت هوشمندانه رهبر معظم و مقتدای خود حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای به تجلی گذاشت و ما باورمندانه آرزو می‌کنیم دولت آینده که حضرتعالی ریاست آن را به عهده دارید در پاسداشت و ترویج این فضایل سعی وافر به کار گیرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بی شک تلفیق تجربه مدیران کار آزموده با شادابی و توانمندی فرهیختگان جوان می‌تواند ترجمانی از رویکرد مبتنی بر تدبیر و امید باشد.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در این بیانیه می‌افزاید: این تشکل به دلیل خاستگاه دانش‌آموختگان خود واجد ظرفیت‌هایی است که در فضای فعلی می‌تواند کلید حل پاره‌ای از معضلات باشد لذا برای این کانون موجب مسرت است که این ظرفیت‌ها را متواضعانه عرضه بدارد.
برچسب ها: کانون ، هند ، روحانی ، تبریک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
مرادبی بی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
هند جای خوبی برای تحصیل بوده
Yocelin
|
United States
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
An ineelligtnt point of view, well expressed! Thanks!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها