تخریب کلیسای انجیلی مشهد، حذف بخشی از حافظه معماری ایرانی
ولایتی: صلح پایدار از درون موازنه قدرت میروید نه از دل سراب تعهدات بیپشتوانه
یمن و تنگه راهبردی بابالمندب؛ قدرتی فراتر از موشک و پهپاد
دولت ترامپ بهطوررسمی از طرح صندوق 1.8میلیارددلاری عقب نشست
روایت خنثیسازان از بمب سنگرشکن عملنکرده در فراجا
آغاز پیشفروش بلیت قطارهای مسافری برای 17 تا 31 خرداد
پوتین: برخی محدودیت تسلیحاتی را نادیده میگیرند
۲۶ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ویزا گرفتند/ رئیس و ۱۲ نفر دیگر رد شدند
محمدصادق معتمدیان استاندار تهران از تعطیلی فعالیت کلیه دستگاههاى اجرایى، آموزشگاهها، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهها در سراسر استان تهران در روز چهارشنبه 15 مرداد ماه خبر داد و افزود : پیرو درخواست وزارت نیرو در پی افزایش دما و ضرورت بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی در حوزه هاى مصرفى آب و برق و تصمیم کارگروه بهینه سازى انرژى استان تهران روز چهارشنبه 15 مردادماه فعالیت کلیه دستگاههاى اجرایى، آموزشگاهها، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهها در سراسر استان تهران تعطیل است.
وی گفت : واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، و مراکز امدادى و درمانى تعطیل نخواهند بود.
معتمدیان با اشاره به فعالیت بانک ها بصورت کشیک در استان تهران افزود : شعب لازم بانک ها بصورت کشیک به منظور خدمت رسانی به عموم مردم عزیز دایر خواهند بود .
استاندار تهران در پایان از همراهی مردم استان در توجه به صرفهجویی قدردانی کرده و گفت : امیدواریم با همراهی مردم شاهد کاهش ناترازیهای انرژی و مدیریت مصرف در حوزه هاى آب و برق باشیم.
دیدگاهتان را بنویسید