گروسی: قصد دارم دبیرکل سازمان ملل شوم!
رگبار و صاعقه در شمال و شمال شرق کشور
نماینده مجلس: حکمرانی فضای مجازی باید بازنگری شود
لیگ ملتهای والیبال| پیروزی قاطع ایران مقابل آرژانتین
صادرات محصولات پتروشیمی ایران آغاز شد
عامل مرتبط با شبکههای جاسوسی و رسانههای معاند در پیشوا دستگیر شد
سرقت تجهیزات ورزشی انگلیس از کمپ این تیم در آمریکا
عزیزی:آمریکا و اسرائیل دچار خطای محاسباتی شدند؛ پروژه تسلیم ناکام ماند
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تأکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران، ضربه به روند دیپلماسی و اعتماد حداقلی به طرف آمریکایی بود و تحمیل جنگ بر ایران به منزله تحمیل ناامنی و بیثباتی بر همه کشورهای منطقه است.
«اسماعیل بقایی» در گفتگو با خبرنگار العربی گفت: آنچه اتفاق افتاد، نه فقط ضربه به روند دیپلماسی بلکه ضربه به اعتماد حداقلی به طرف آمریکایی بود. من بار دیگر تأکید میکنم که ما هیچگاه به خاطر اعتماد به آمریکا با این کشور مذاکره نکردهایم، چرا که سابقه این کشور در نقض تعهدات مربوط به پرونده هستهای ایران برای همه شناخته شده است.
وی تصریح کرد: تجاوز رژیم اسرائیل به ایران، ضربه به دیپلماسی و موازین بین المللی و کل منطقه به شمار میرود.
دیدگاهتان را بنویسید