گروسی: قصد دارم دبیرکل سازمان ملل شوم!
رگبار و صاعقه در شمال و شمال شرق کشور
نماینده مجلس: حکمرانی فضای مجازی باید بازنگری شود
لیگ ملتهای والیبال| پیروزی قاطع ایران مقابل آرژانتین
صادرات محصولات پتروشیمی ایران آغاز شد
عامل مرتبط با شبکههای جاسوسی و رسانههای معاند در پیشوا دستگیر شد
سرقت تجهیزات ورزشی انگلیس از کمپ این تیم در آمریکا
عزیزی:آمریکا و اسرائیل دچار خطای محاسباتی شدند؛ پروژه تسلیم ناکام ماند
به گزارش کانون، حامد احمدی، مدیرکل هوشمندسازی و فناوریهای نوین توانیر اظهار داشت: با توجه به تعطیلی ادارات، شاهد کاهش مصرف برق و به دنبال کاهش انرژی در کشور هستیم.
وی افزود: در حال حاضر با تعطیلی ادارات که به منظور مدیریت مصرف گاز در کشور انجام شده است، روزانه 5 هزار مگاواتساعت از مصرف برق کشور کاهش مییابد.
احمدی در عین حال تاکید کرد: این میزان کاهش مصرف برق صرفا مربوط به 70 هزار ساختمان اداری میشود و در صورتی که سایر فعالیتهایی که به طور غیرمستقیم با ادارات در ارتباط هستند را هم در نظر بگیریم، این آمار بسیار بیشتر خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید